Učenici 3. a razreda sudjelovali su na radionici “Pozitivna uloga medija na djecu – novine pozitivnih priča” povodom obilježavanja Tjedna medijske pismenosti. Kod djece od najranije dobi treba razvijati i njegovati ljubav prema pozitivnim medijskim sadržajima i pozitivnim medijskim pričama. Cilj radionice bio je potaknuti učenike da se i sami aktivno uključe u stvaranje pozitivnih medijskih sadržaja kroz izradu malih razrednih novina. Učenici 3. a razreda napravili su razredne novine pod nazivom “Razredni list – Čarolija”.
Učenici su bili podijeljeni u sedam grupa, a svaka grupa imala je različiti zadatak. Jedna grupa trebala je napisati izvještaj o svim školskim uspjesima učenika u razredu, druga grupa trebala je napisati izvještaj o svim izvanškolskim uspjesima učenika u razredu, treća grupa trebala je osmisliti i napraviti intervju s učenikom iz razreda koji se u ovoj školskoj godini osobito istaknuo sudjelovanjem na natjecanju, brojem pročitanih knjiga, pomaganjem drugima itd. Četvrta grupa trebala je napisati prikaz omiljene knjige koju su pročitali u ovoj školskoj godini, peta grupa trebala je napisati prikaz omiljenog filma koji su pogledali u ovoj školskoj godini. Šesta grupa trebala je napisati impresum, odnosno informacije o osobama koje su sudjelovale u stvaranju razrednih novina, dok je sedma grupa trebala napisati sadržaj prema prilozima koje su napravile ostale grupe na jedan list papira (može biti obostrano). Ideja je preuzeta s mrežne stranice Medijska pismenost – abeceda za 21. stoljeće. Nakon što je svaka grupa završila sa zadatkom, knjižničarka je isprintala razredne novine učenicima u razredu kako bi ih mogli pokazati roditeljima i članovima obitelji. Također, novine su dostupne i u online obliku na poveznici.