Cilj je i problem istraživanja bio utvrditi postoji li razlika u komunikaciji nastavnika u školi s učenicima u periodu epidemije u odnosu na period prije epidemije prema kriterijima koje je odredio prof. dr. Pavao Brajša u svom testu.
Svi su ispitanici prije provedbe istraživanja upoznati s ciljem i zadacima ankete, koja je odrađena u online obliku putem Testmoza i Formsa, pri čemu im je zajamčena anonimnost uz molbu da na pitanja odgovore iskreno. Rezultati su istraživanja prikupljeni upitnicima, (koje je sastavio prof. Brajša), gdje su ispitanici bili dužni zaokružiti broj od 1 do 4 u ponuđenoj skali.
SADRŽAJ PROJEKTA;
Sadržaj se projekta sastoji od šest istraživanja:
- Koliko smo nedorečeni? (sudjelovalo 59 ispitanika, 21 Ž i 38 M),
- Kako se ponašam tijekom razgovora? (sudjelovalo 47 ispitanika, 20 Ž i 27 M),
- Koristim li u razgovoru više lijevu ili desnu hemisferu moždane kore? (sudjelovalo 45 ispitanika, 17 Ž i 28 M),
- Moji stavovi i odnosi tijekom razgovora. (sudjelovalo 37 ispitanika, 14 Ž i 23 M),
- Kako rješavam problem neslaganja sa sugovornikom? (sudjelovalo 16 Ž i 21 M),
- Jesam li u razgovoru razumljiv/va ili nerazumljiv/va? (sudjelovalo 15 Ž i 19 M).
Rezultati se istraživanja nalaze u priloženim privicima.
Istraživanje su proveli Zlatko Menalo, profesora stručnih predmeta u području rada strojarstva u Obrtničko-industrijskoj školi Županja i Nikica Menalo, učitelj matematike u Osnovnoj školi ” Bartola Kašića ” Vinkovci.