O potrebi za štednjom vode, kao i o osnovnim načinima za uštedu vode u svakodnevnom životu, uči se od rane dobi, no ideja ovog izazova je da bi trebalo više poraditi na usvajanju rutina u štednji vode i životnih navika koje omogućuju da štednja vode postane svakodnevni refleks. Mnoge aktivnosti i projekti koji se provode u školama imaju za cilj skrenuti pozornost na važnost vode, nestašicu vode, na rasipničko korištenje vode i na izračun vodnog otiska.
U školi se kod učenika podiže svijest o problemima vode i pokušavaju promijeniti njihovo ponašanje. U ovakvim projektima, učenike uče da cijene vodu jer je ona nezamjenjiva i ima ogromnu i kompleksnu vrijednost za domaćinstva, kulturu, zdravstvo, ekonomiju i cjelovitost našeg prirodnog okoliša. No, kako možemo osigurati da dobre navike postanu ugrađene u životni stil i nakon što projekt završi? Kako motivirati učenike da nastave s dobrom praksom i nakon što je školski zadatak ili projekt završen? Ovaj izazov namijenjen je učiteljima, nastavnicima i učenicima, a pokrenut je na online događaju održanom u utorak, 22. ožujka 2022. godine. Dostupna je snimka pokretanja izazova “How to make saving water a lifelong habit?” na kojoj se može saznati kako sudjelovati u izazovu. U trenutnoj fazi moguće je sudjelovanje sa vlastitim idejama i komentarima do 19. travnja 2022. godine. Nakon toga nastavlja se sa sljedećom fazom izazova. Više o izazovu “How to make saving water a lifelong habit?” može se pogledati ovdje.