Tijekom pet dana gosti iz Poljske-Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Hugona Kołłątaja w Błoniu, Błonie, Turske-İbrahim Hakki Konyali İlkokulu, Konya, te Pregrade -OŠ Janka Leskovara i domaćini, produbljivali su teorijska i praktična znanja o recikliranju, obnavljali i sklapali prijateljstva i upoznavali ljepote Bedekovčine, Hrvatskog Zagorja i Lijepe naše.
Središnja aktivnost ovog susreta bila je izrada e-knjige u grupnom radu. Učenici su formirali multikulturalne grupe i sukladno zadacima koje su dobili izrađivali su svoj dio e-knjige o svemu što su zajednički su učili i radili na proteklim aktivnostima. Na kraju svake teme radili su mini kvizovi u digitalnom alatu Learning Apps kojeg su na ovoj radionici kao i Book Creator naučili koristiti od voditeljice radionice Marice Celjak koja je digitalne kompetencije stekla i sudjelujući na tečajevima u dva Erasmus K1 projekta “Innovative Approaches to Teaching” i “ΒΥO-STEAM – Build Your Own STEM – STEAM based in differentiated learning paths”.
Pozivaju zainteresirane da pročitaju e-knjigu u kojoje je navedeno što su naučili i koje su mini projekte provodili uz vođenje svojih nastavnica- mentorica u projektu. Mentorice i voditeljica radionice pohvalile su rad učenika, posebno stoga što su se svi sudionici prvi puta susreli s ovom metodom- samostalnog kreiranja digitalnih sadržaja. Naglasili su da će ovaj način rada preporučiti svojim nastavnicima u domicilnim zemljama.
Na kraju susreta učenici su prezentirali svoj rad jedni drugima i tako su nastavili razvijati svoje prezentacijske i jezične vještine komunicirajući s drugim učenicima i učiteljima škola partnera s kojima su igrali i kviz znanja.
Aktivnosti su završile sadnjom biljaka u školskom vrtu koji će ih uskoro počastiti plodovima njihova rada. I naravno učenici će i dalje nastaviti svoju misiju educiranja šire javnosti i razvijanja svijesti i o vrstama otpada, načinima recikliranja i sortiranja otpada i korištenju otpada kao resursa, o mogućnostima recikliranja sakupljenog otpada u kućanstvima i školi – papir, plastika, staklo, baterije, elektronički otpad, metalni otpad i bio-otpad – te njegovog korištenja kao resursa na kreativan i inovativan način u nastavi i svakodnevnom životu.