Na početku nastavne godine podijelila je 14 fotografija na akademskoj mreži Yammer s učenicima 3. a razreda škole.
- fotografija: Na putu kroz Pelješac do trajektne luke
- fotografija – Pristanak trajekta u trajektnoj luci Orebić
- fotografija – Pogled iz trajekta na Korčulu
- fotografija – Pogled iz trajekta na vjetrenjače
- fotografija – Uživanje u hladu borova
- fotografija – Promatranje morskih valova
- fotografija – Uživanje u daskanju
- fotografija – Opuštanje (ribolov)
- fotografija – Galeb u potrazi za plijenom
- fotografija – Ulazak jedrilice u Marinu
- fotografija – Ljepote Korčule
- fotografija – Škola u Veloj Luci
- fotografija – Zalazak Sunca
- fotografija – Izlazak iz trajekta i povratak kući.
Svaki učenik dobio je fotografiju pomoću koje je krenuo u rješavanje zadanog problema objašnjavajući pojavu u prirodi. Primjenjujući fizičke koncepte i zakone, fizičke veličine i načela, svaka fotografija dobila je svoju pričicu. Dvoje učenika bilo je zaduženo od svih pričica složiti jednu fizikalnu priču i napraviti digitalni plakat. Učenici su međusobno surađivali jer je svaka sljedeća pričica morala pratiti prethodnu. Rok za izvršenje projektnog zadatka bio je 21 dan. Ovakvim načinom rada profesorica je potaknula učenike na ponavljanje stečenog znanja, istraživanje novih pojava te razvijanje kreativnosti i suradničkih vještina. Na poveznicama možete pročitati fizikalnu priču i pogledati digitalni plakat.