Učenici su pod budnim okom svojih mentora osmašima lokalnih osnovnih škola i učenicima te nastavnicima naše škole, kao i zainteresiranoj javnosti, predstavili aktivnosti provođene u sklopu diseminacijskih projekata, ali i krajnje rezultate (interaktivne izložbe, plakate, kvizove, rezultate istraživanja, podcaste, intervjue, case studies…)
Održano je sedam interaktivnih predavanja koja su se usredotočila na digitalnu pismenost, inovativne metode poučavanja, višejezični pristup nastavi te promicanje svijesti o pripadnosti Europskoj uniji uz poticanje aktivnog i odgovornog građanstva.
Provede su dvije učeničke mobilnosti u Španjolsku (Colegio sagrado Corazon de Maracena, Granada), u listopadu prošle, te u Latviju (Ogre), u travnju ove godine. Čak deset učenika uglavnom drugih razreda iz smjerova hotelijersko-turistički tehničar, tehničar za računalstvo, ekonomist te opća gimnazija aktivno je sudjelovalo u pripremnim aktivnostima te aktivnostima u i izvan škole koje su orgnizirali domaćini.
Obveze učenika koji su sudjelovali u mobilnostima uključuju i rad na aktivnostima širenja učinaka projekta te su održali predavanja na satima razrednika prvih razreda tijekom nastavne godine, a na Danu otvorenih vrata i školskih projekata interaktivnim su predavanjima ostalim učenicim naše škole kao i onima iz osnovnih škola zaprešićkog kraja predstavili prednosti posrednog i neposrednog sudjelovanja u Erasmus+ programima.
Na radionici UI u nastavi kroz višejezični pristup predstavili smo niz aktivnosti provedenih u sklopu međunarodnog projekta koji se istovremeno odvija u školi i na ESEP platformi. Učenici promišljaju o prednostima i nedostatcima upotrebe UI-ja u nastavi, izrađuju memes, razrađuju pravila upotrebe iste te sudjeluju u tzv. silent debate u međunarodnim skupinama virtualno.
Predstavljanje još jednog međunarodnog projekta na eTwinning platformi “Toward the Student’s Well-being” i aktivnosti povezanih uz unaprjeđenje dobrobiti učenika u socijalnom, mentalnom i emocionalnom aspektu.
Što nam nudi EU? interdisciplinarni je projekt u kojem su istraživali razvoj i vrijednosti EU-a, prednosti koje nudi članstvo, percepciju i znanja ostalih učenika o EU-u, podcast o EU-u, intervju, kvizove i izložbu s rezultatima projektnih aktivnosti.
Što je konzumerizam? Koji je njegov utjecaj na današnje društvo? Kako biti odgovoran potrošač? Sudionici projekta “Being a responsible consumer” odgovorili su na ova pitanja provodeći istraživanje u međunarodnom okruženju te su, koristeći kritičko mišljenje te jezične i digitalne vještine, promovirali održive proizvode i potaknuli na svjesno donošenje odluka o potrošnji.
Hitna potreba za rješavanjem gorućeg pitanja klimatskih promjena i njihovog utjecaja na okoliš misao bila je vodilja ovog interaktivnog predavanja, Održiva rješenja. Kroz predstavljene projektne aktivnosti učenici su radili na digitalnim izazovima i izazovima povezanim s klimatskim promjenama, dijeleći svoje različite kulturne perspektive i učeći jedni od drugih. Krajnji rezultat ovih diseminacijskih aktivnosti vidljiv je u e knjizi.