Organizatori su konferencije: Aleksandra Dužević, SŠ Škola likovnih umjetnosti, Split; Alen Hasikić, OŠ Joakima Rakovca, Sveti Lovreč; Fadila Zoranić, OŠ Spinut, Split i Elvira Vučković; OŠ Petar Zoranić Nin, OŠ Privlaka, OŠ Jurja Barakovića Ražanac.
Grupa od svibnja 2020. godine okuplja stručne suradnike u školama i predškolskim ustanovama kako bi međusobno razmijenili iskustva, dali podršku, primjere dobre prakse sudjelovanja stručnih suradnika na eTwinning platformi i Erasmus+ projektima. U grupu je trenutno uključeno 229 članova iz Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Makedonije i Turske.
Uz ostale aktivnosti, administratori eTwinning grupe dva puta godišnje organiziraju međunarodne online konferencije.
Na konferenciji održanoj u studenom sudjelovalo je 29 predavača, stručnih suradnika pedagoga, psihologa, knjižničara, socijalnih pedagoga i edukacijskih rehabilitatora. Obje je večeri konferenciju online pratilo po stotinjak kolega.
Prvog dana konferencije, kroz deset predavanja, sudionici su saznali kako se provodi program cjeloživotnog učenja u Španjolskoj („Teachers’ lifelong learning/ training for innovation“, JUANA PARRAS COLOMO, Teacher training center of Jaén, Andalusia, Spain), dobili su primjer predavanja za Učiteljsko vijeće (Emocionalna inteligencija, ELVIRA VUČKOVIĆ, OŠ Petar Zoranić Nin, OŠ Privlaka, OŠ Jurja Barakovića Ražanac), kako zadržati optimizam u današnje vrijeme (Dodaj svijetu malo boje – prožimanje vedrih tema i kreativnih ideja, BOŽANA SERTIĆ i SONJA JORDANIĆ GOLUB, Gimnazija Sesvete), na koji način se može pokušati povećati sudjelovanje roditelja u životu škole (Sudjelovanje roditelja u životu i radu škole, LUCIJA BIŽACA, V. Gimnazija „Vladimir Nazor“ Split), dobiti uvid u jedan drugačiji način provedbe preventivnog programa (Od pokreta do glume – prikaz potencijala dramskih tehnika kao metode rada u provođenju školskog preventivnog programa, IVANA DRAGŠIĆ, OŠ Antuna Bauera, Vukovar; KAROLINA BUREK BILOKAPIĆ, Centar za autizam Osijek), na koji način se analognim i digitalnim načinom može poboljšati učenje (Pametne kocke – učimo pokretom, HANA MILUNOVIĆ, OŠ „Vladimir Nazor“ Pisarovina), naučiti o načinu kako razgovarati s učenicima o influencerima (Medijska pismenost: Jesu li influenceri prodavači magle ili obrtnici 21. stoljeća?, NADA KEGALJ, OŠ Podmurvice, Rijeka), kako međusobno surađuju stručni suradnici knjižničari na zajedničkim projektima (Kreativna potraga za idejama, Dr.sc. ANITA TUFEKČIĆ, OŠ Antun i Stjepan Radić“, Gunja i BILJANA KRNJAJIĆ, OŠ Siniše Glavaševića, Vukovar), o poslovima stručnog suradnika pedagoga (Pedagog – diseminator didaktičkih inovacija, Mr.sc. PERISLAVA BEŠIĆ SMLATIĆ, Srednja škola Ivana Lucića, Trogir), naučiti o vještinama upravljanja karijerom (Predstavljanje programa/ciklusa radionica „Priprema, pozor, START“ – Vještine upravljanja karijerom, ŽELJKA GREGORIN, I. gimnazija Zagreb i SANJA RADIĆ BURSAĆ, Nastavničko-klinički centar Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu).
Drugi dan konferencije započeo je predavanjem u kojem su sudionici saznali koji su poslovi stručnog suradnika pedagoga u Srbiji i kako se provodi escape room (Građani sveta – prikaz nastavnog sata, escape room, DRAGANA RADMILAC, LELA SIMEUNOVIĆ, Čačak, Srbija). Nastavljen je zajedničkim predavanjem stručnih suradnika pedagoga i knjižničara (Kako stručni suradnici stvaraju kreativno okruženje u školi, NIKOLINA VUGDELIJA i IVANA ČARAPINA, OŠ Stjepana Radića, Metković), predavanjem stručnog suradnika pedagoga srednje škole o jednom načinu provedbe rada s učenicima (Stres u školi – Photo voice metoda, ANTONIJA KERO, Gimnaziija Franje Petrića, Zadar), kao i o samovrednovanju (Pedagoška komunikacija kao dio samovrednovanja škole, ALEKSANDRA DUŽEVIĆ i ANTONELA MRSIĆ, SŠ Škola likovnih umjetnosti, Split). Nakon toga su upoznati s nekim digitalnim alatima (Korištenje digitalnih alata u eTwinning projektu: „Let’s live sustainbly, NIVES BOGDAN, SANJA MATIĆ, OŠ kraljice Jelene, Solin) i platformama (SELFIE i unaprjeđenje poučavanja, učenja i vrednovanja učenika, FADILA ZORANIĆ, OŠ Spinut, Split). Saznali su neke nove načine provedbe profesionalne orijentacije učenika (Profesionalno usmjeravanje u školi kao izvor kreativnosti, ALEN HASIKIĆ, OŠ Joakima Rakovca, Sveti Lovreč), kao i o nekim zanimljivim mogućnostima preventivnih programa (Školski preventivni program kroz školski projekt, ALEN HASIKIĆ, OŠ Joakima Rakovca, Sveti Lovreč), akcijskim istraživanjima (Akcijsko istraživanje: Školska klima i sukobi u školi, SANDRA HERMANOVIĆ i MARTINA LUKAČIĆ, Tehnička škola Bjelovar). Za kraj, s Erasmus mobilnosti u Grčkoj, javile su se kolegice s primjerom suradnje stručnog suradnika sa nastavnicima (Kreativnošću do inovacija u poučavanju financijske pismenosti, MAJDA MILEVOJ KLAPČIĆ i GABRIELA DUNDARA, Srednja škola Mate Blažine Labin).
Sudionici su cijelo vrijeme konferencije vrlo aktivno sudjelovali, postavljali dodatna pitanja predavačima o detaljima prikaza dobre prakse koji su ih posebno zanimali.