Konferenciju je otvorila predsjednica Nacionalnog vijeća za razvoj ljudskih potencijala prof. dr. sc. Ružica Beljo Lučić, koja je istaknula ključne rezultate ovog vijeća u 2018. godini. Zatim se sudionicima obratila rektorica Sveučilišta u Rijeci prof. dr. sc. Snježana Prijić Samaržija istaknuvši potrebu relevantnosti obrazovanja za tržište rada, za društvo i za pojedinca. Naposljetku je sudionike uvodno pozdravila ministrica znanosti i obrazovanja prof. dr. sc. Blaženka Divjak osvrnuvši se na reforme u obrazovanju na svim razinama.
U plenarnome dijelu savjetnica za obrazovanje pri Stalnom predstavništvu RH pri Europskoj uniji Daria Arlavi prikazala je EU trendove i politike obrazovanja te hrvatsko obrazovanje u EU kontekstu, a Mladen Pejković i Siniša Reljić osvrnuli su se na relevantnost obrazovanja iz vizure poslodavaca.
U paralelnim cjelinama predstavile su se i raspravile novosti sa svih razina obrazovanja u Hrvatskoj.
Posjetiteljima je predstavljen eksperimentalni program provedbe Cjelovite kurikularne reforme, a škole koje sudjeluju u programu „Škola za život“ podijelile su sa sudionicima konferencije svoja iskustva o promjenama koje uvodi ovaj program. Prikazani su i rezultati projekta e-Škole kojim je osnažena digitalna spremnost škola u Hrvatskoj.
U cjelini o strukovnom obrazovanju i osposobljavanju raspravljalo se o dualnom obrazovanju kao modelu u kojem je naglašena partnerska suradnja obrazovnih institucija i poslodavaca, s ciljem kvalitetne i adekvatne pripreme učenika za tržište rada i cjeloživotno obrazovanje. Svoja iskustva predstavile su strukovne škole iz različitih regija Republike Hrvatske koje su postale regionalni centri kompetentnosti.
U paralelnoj cjelini o unapređenju i verifikaciji ishoda učenja u visokom obrazovanju sudionicima je predstavljen zakonodavni okvir, kao i prilike za razvojne projekte kojima se osigurava kvaliteta stjecanja ishoda učenja uz rad, a prezentirana su i iskustva riječkoga Sveučilišta s nastavnim/stručnim bazama i mogućnostima unapređenja razine kvalitete učenja uz rad.
Nacionalna razvojna strategija do 2030. godine potaknula je raspravu o učinkovitosti formiranja i promišljanja dugoročnih strateških ciljeva Hrvatske te o dosadašnjem napretku u izradi ovoga dokumenta iz perspektive članova tematskih radnih skupina. Rasprava o sustavu priznavanja i vrednovanja prethodnog učenja vodila se iz perspektive potreba razvoja takvog sustava u obrazovanju odraslih, na nacionalnoj razini, te u visokom obrazovanju iz perspektive zadaća, mogućnosti i spremnosti visokih učilišta.
U sklopu knowledge caféa posjetitelji su imali priliku u razgovoru s moderatorima doznati više o nekoliko aktualnih tema bitnih za razvoj ljudskih potencijala.
Događaj je organiziran uz potporu darovnice Europske komisije za podršku nacionalnim koordinacijskim točkama za Europski kvalifikacijski okvir i projekta Uspostava i upravljanje Registrom HKO-a kao podrška radu sektorskih vijeća i ostalih dionika u procesu provedbe HKO-a, koji je sufinancirala Europska unija iz Europskoga socijalnog fonda (u sklopu Operativnoga programa „Učinkoviti ljudski potencijali“) uz potporu Sveučilišta u Rijeci.
Vijest je prenesena s mrežnih stranica Ministarstva znanosti i obrazovanja.