U predavanju je objašnjeno kako rodni stereotipi oblikuju učeničke obrazovne odabire, uspjeh i motivaciju te koja je uloga škole u usvajanju rodnih stereotipa. Ponuđene su i smjernice za prevladavanje rodnih stereotipa na razini cijelog obrazovnog sustava, kao i praktični savjeti za učitelje i učiteljice.
Djeca se s rodnom pristranošću susreću u najranijoj dobi, a ona potencijalno gradi njihove stavove i uvjerenja koja utječu na razvoj njihovim međuljudskih odnosa i odnosa sa samim sobom. Nastavnici i stručne službe (psiholozi, pedagozi, edukacijski rehabilitatori, logopedi) imaju značajan utjecaj na način na koji djeca razvijaju ideje o značenju spola i mogu biti ti koji utječu na izbor budućih zanimanja koja su vezana uz spol, no isto tako mogu biti i čimbenici društvene promjene.
Predavanje je održano na poziv Instituta za istraživanje i edukaciju Zaposlena mama koji provodi navedeni projekt, u suradnji s Gradom Zagrebom i Asocijacijom za afirmaciju potencijala žena (AFA) iz Srbije.
U projektu Pobudimo jednakost! sudjelovali su predstavnici osnovnih škola iz Zagreba, Osijeka, Rijeke, Pule, Splita i Beograda. Svrha projekta je smanjenje rodnih stereotipa u obrazovanju jer ti stereotipi utječu na životne odluke djece, mogućnosti njihova obrazovanja, odabir zanimanja i zapošljavanje.
Više informacija o projektu možete pronaći na mrežnim stranicama Mamforce.