Nakon što su na nastavi Hrvatskoga jezika učili o standardnom jeziku i hrvatskim narječjima dobili su projektni zadatak istražiti jezične greške u hrvatskim medijima. Istraživali su Večernji list, Glas Slavonije, Indeks, 24 sata, ICV, epodravina.hr, net.hr i RTL.hr.
Rezultate istraživanja oblikovali su u formi digitalnog plakata koji su prezentirali svojim kolegama. Uočili su da je u pojedinim medijima teško pronaći odstupanja od jezične norme, dok su u nekim medijim tekstovi zasićeni greškama.
Učenici su se složili da je ovaj zadatak bio izazovan zbog svoje složenosti. Prvo su iščitavali novinarske tekstove (A.1.3. Učenik čita u skladu s određenom svrhom opisne, pripovjedne i upućivačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika) u kojima su morali pronaći odstupanja od jezične norme (A.1.5. Učenik primjenjuje morfosintaktička i sintakstička znanja pri oblikovanju teksta) te oblikovati digitalni plakat s izdvojenim jezičnim greškama (A.1.4. Učenik piše tekstove opisnog, pripovjednog i upućivačkog diskursa u kojima ostvaruje obilježja funkcionalnih stilova u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja)
Tako su učenici različitm aktivnostima i oblicima rada ostvarili sljedeće međupredmetne teme:
- uku A.4.1. Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema.
- uku A.4.2. Učenik se koristi različitim strategijama učenja i samostalno ih primjenjuje u ostvarivanju ciljeva učenja i rješavanju problema u svim područjima učenja
- uku A.4.3. Učenik kreativno djeluje u različitim područjima učenja.
- uku A.4.4. Učenik samostalno kritički promišlja i vrednuje ideje.
- uku B.4.1. Učenik samostalno određuje ciljeve učenja, odabire pristup učenju te planira učenje.
- uku B.4.2. Učenik prati učinkovitost učenja i svoje napredovanje tijekom učenja.
- uku B.4.3. Učenik regulira svoje učenje mijenjajući prema potrebi plan ili pristup učenju.
- uku B.4.4. Učenik samovrednuje proces učenja i svoje rezultate, procjenjuje ostvareni napredak te na temelju toga planira buduće učenje
- uku C.4.1. Učenik može objasniti vrijednost učenja za svoj život.
- ukuC.4.2. Učenik iskazuje pozitivna i visoka očekivanja i vjeruje u svoj uspjeh u učenju.
- uku C.4.3. Učenik iskazuje interes za različita područja, preuzima odgovornost za svoje učenje i ustraje u učenju.
- uku D.4.2. Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć.
- osr A.4.1. Razvija sliku o sebi.
- osr A.4.2. Upravlja svojim emocijama i ponašanjem.
- osr A.4.3. Razvija osobne potencijale.
- osr A.4.4. Upravlja svojim obrazovnim i profesionalnim putem.
- osr B.4.3. Preuzima odgovornost za svoje ponašanje.
- ikt B.4.1. Učenik samostalno komunicira s poznatim i nepoznatim osobama u sigurnom digitalnom okružju.
- ikt B.4.2. Učenik samostalno surađuje s poznatim i nepoznatim osobama u sigurnom digitalnom okružju.
- ikt C.4.1. Učenik samostalno provodi složeno istraživanje radi rješenja problema u digitalnom okružju.
- ikt C.4.2. Učenik samostalno provodi složeno pretraživanje informacija u digitalnom okružju.
- ikt C.4.3. Učenik samostalno kritički procjenjuje proces, izvore i rezultate pretraživanja te odabire potrebne informacije.
- ikt C.4.4. Učenik samostalno i odgovorno upravlja prikupljenim informacijama.
- ikt D.4.3. Učenik konceptualizira, stvara i dijeli ideje i uratke o složenoj temi s pomoću IKT-a