Cilj priredbe je bio potaknuti cjeloviti razvoj djece čija je svrha izgradnja zdrave, samopouzdane, kreativne, produktivne, proaktivne, zadovoljne i odgovorne osobe sposobne za suradnju i doprinos zajednici.
Što sve priredba treba imati:
- pripremljene aktivnosti
- konferansu
- plakat kojim će se najaviti široj javnosti
- mjesto održavanja
- gledatelje.
Priredba se sastojala od dva dijela. U prvom dijelu su učenici izveli nekoliko glazbenih točaka. Na kraju su zajedno s roditeljima zapjevali pjesmu Zvončići. Priredba se odvijala uživo putem Zooma.
Na kraju priredbe organizirali su i virtualnu izložbu božićnih likovnih radova. U pripremanju izložbe, učenici su imali razne zadatke. Najprije je formiran tim za pripremanje izložbe. Tim je provodio sve dogovorene aktivnosti i pazio na poštivanje rokova. Posao im nije bio lak jer su trebali sami odabrati radove za izložbu. Nakon online priredbe provedeno je online anketiranje učenika i njihovih roditelja o priredbi. Učenici su se većinom izjasnili da su zadovoljni online priredbom i da bi ponovo sudjelovali.
Priredbom su bili zadovoljni i njihovi roditelji.
Virtualna priredba se pripremala u integraciji s nastavom Hrvatskog jezika, Prirode i društva, Likovne kulture i Glazbene kulture.
Ishodi:
OŠ HJ C.2.3.
- Učenik posjećuje kulturne događaje primjerene dobi i iskazuje svoje mišljenje.
OŠ HJ B.4.1.
- Učenik izražava doživljaj književnoga teksta u skladu s vlastitim čitateljskim iskustvom.
OŠ LK A.4.2.
- Učenik demonstrira fine motoričke vještine upotrebom različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitom likovnom izražavanju.
OŠ LK B.4.2.
- Učenik opisuje i uspoređuje svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te opisuje vlastiti doživljaj stvaranja.
OŠ LK C.4.2.
- Učenik povezuje umjetničko djelo s iskustvima iz svakodnevnog života te društvenim kontekstom
PID OŠ C.3.1.
- Učenik raspravlja o ulozi, utjecaju i važnosti zavičajnoga okružja u razvoju identiteta te utjecaju pojedinca na očuvanje baštine.
OŠ GK B.4.1.
- Učenik sudjeluje u zajedničkoj izvedbi glazbe.
OŠ GK B.4.2.
- Učenik pjevanjem izvodi autorske i tradicijske pjesme iz Hrvatske i svijeta.
B.2.1.A
- Razlikuje vrste komunikacije.
B.2.2.C
- Uspoređuje i podržava različitosti
uku A.2.3.
- 3. Kreativno mišljenje
- Učenik se koristi kreativnošću za oblikovanje svojih ideja i pristupa rješavanju problema.
uku B.2.4.
- 4. Samovrednovanje/samoprocjena
uku D.2.2.
- 2. Suradnja s drugima
- Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć.
pod B.2.2.
- Planira i upravlja aktivnostima.
osr A.2.2.
- Upravlja emocijama i ponašanjem.
Autorica ističe, da bez obzira na vrijeme u kojem se nalazimo, da uz samo malo dobre volje učenika i učitelja božićno, ozračje se može donijeti u domove. U online božićnoj priredbi sudjelovali su svi učenici 4. b razreda Osnovne škole Opuzen.