Učenici su dobili i zadatke, koje su rješavali sljedeća dva dana, a učenice s najboljim rezultatima – Ema Varga, Maja Kolar i Lorena Međimorec su nagrađene vrijednim nagradama. Prvi predavač Danijel Balaško, diplomirani informatičar koji predaje Informatiku u Osnovnoj školi Antun Nemčić Gostovinski Koprivnica i vodi inzvannastavnu aktivnost “Mladi gljivari”, učenicima je na zanimljiv način približio temu gljiva. Uz gljive Podravine, jestive i otrovne, sudionici su mogli naučiti nešto i o neobičnim gljivama, poput onih koje plaču ili u obliku srca. Sara Trnski, doktor veterinarske medicine, studentica treće godine doktorskog studija iz neuroznanosti, koja radi na Hrvatskom institutu za istraživanje mozga kao asistent, održala je predavanje na temu učenja i pamćenja. Između ostalog, sudionike je upoznala s plastičnošću mozga, svijesti prije pamćenja i epizodnom pamćenju.
Više o geodeziji sudionici su saznali slušajući diplomiranu inženjerku geodezije Stanku Sataić, ujedno i majku dviju drnjanskih učenica. Osim o struci, gđa Sataić je govorila i o sve većem broju žena koje se odlučuju za to zanimanje, na što je posebno ponosna, jer ih je jako malo u toj struci. Posebno iznenađenje za kraj bio je bivši učenik iz Hlebina Stjepan Đelekovčan, danas uspješan učenik četvrtog razreda Matematičke gimnazije u Koprivnici. Stjepan je sudjelovao u prvom drnjasnkom Erasmus+ projektu “RADWAN”, a još od osnovne škole redovito sudjeluje na natjecanjima iz Matematike i Informatike, stoga je pričao o svojoj ljubavi prema STEM predmetima.
Inspirativna i motivirajuća predavanja bila su najbolji mogući način za završetak uspješnog “SLAM” projekta. Glavna koordinatorica projekta Ana Tustonjić Dombaj izjavila je: “30 mjeseci je iza nas. 30 mjeseci u kojima smo provodili mnoštvo zanimljivih aktivnosti i uspjeli učenicima približite STEM predmete. Uveli smo nove izvannastavne aktivnosti za naše učenike te se svi zajedno prilagodili novonastaloj situaciji. Posljednje aktivnosti odradili smo u online okruženju, što samostalno, što u suradnji s partnerskim školama Estonijom, Ciprom i Grčkom. Projektne aktivnosti će se i dalje provoditi s dolaskom novih generacija učenika”.