Tema ovogodišnje Riznice je “Vodikova kreativnost” i njome se propituju kreativni postupci u kreativnoj industriji, a u usporedbi s kreativnošću vodika – najzastupljenijeg elementa u svemiru.
Kreativna riznica 2022. organizirana je u duhu Novog europskog Bauhausa, i nastojanja da se ostvari spoj znanosti i tehnologije s kulturom i umjetnošću. Programski sadržaji Kreativne riznice 2022. naglašavaju tri vrijednosti: održivost, estetiku i uključenost.
„Kreativna riznica potiče raspravu o kreativnoj industriji Republike Hrvatske te doprinosi institucionaliziranju kreativne industrije u Republici Hrvatskoj. Sudionici razmjenom iskustava predlažu organizacijska, sadržajna i tehnološka rješenja primjenjiva u budućim postupcima institucionaliziranja kreativne industrije.“ pojasnila je prof. dr. sc. Jasna Horvat.
Kako navodi Josipa Mijoč, predsjednica Programskog odbora, „povratkom posjetitelja u prostore Ekonomskog fakulteta u Osijeku, očekuje se spajanje najboljih svojstava pri posjećivanju uživo i praćenja na daljinu. Kreativna riznica, ove je godine tehnološki unaprijeđena jer su prošle dvije godine tehnologijom nadomještavana ograničenja uvjetovana epidemiološkim mjerama zaštite od koronavirusa.“
Dekan Ekonomskog fakulteta u Osijeku, Boris Crnković, poziva sve zainteresirane na ovogodišnjih osam panel-rasprava: Poduzetnički energijski skok, Redatelji doživljaja, Popularni vodik, Neočekivani turizam, Kreativnost kao rješenje izazova oporavka i otpornosti, Europsko kreativno NeBo, Kružna kreativnost novog europskog Bauhausa.
Programski sadržaji održavat će se u svečanom prostoru Aule glagoljice. Organizatori naglašavaju kako s prestankom COVID mjera, očekuju veći broj posjetitelja u odnosu na prošle Riznice. Broj ulaznica je ograničen, te pozivaju posjetitelje da besplatne ulaznice što prije prijavom preuzmu na službenoj stranici Kreativne riznice.