Hrvatska agencija za nadzor financijskih usluga (Hanfa) provela je anketu među učenicima srednjih škola, koja je pokazala njihovo dobro financijsko ponašanje, ali i nešto slabije financijsko znanje odnosno pismenost.
Istraživanje na školskoj razini
U Gimnaziji A. G. Matoša Đakovo, profesorica fizike provela je anketu među učenicima prvih razreda prirodoslovno-matematičke, opće i jezične gimnazije. Cilj provođenja ankete bio je ispitati učenike znaju li kako i na koji način znanstveno razmišljati.
Anketa o knjižničarskim kompetencijama
Pozivaju se zainteresirani na anketu Komisije za obrazovanje i stalno stručno usavršavanje Hrvatskoga knjižničarskog društva, a kojom se želi steći uvid u poslove na kojima hrvatski knjižničari rade te kako knjižničari procjenjuju svoje kompetencije za obavljanje tih poslova.
Otvoreno je javno savjetovanje na temu obrazovanja o okolišnoj održivosti
Europska komisija priprema Prijedlog preporuke Vijeća o obrazovanju za okolišnu održivost i otvorila je anketu za prikupljanje ideja i stajališta pojedinaca i organizacija.
Istraživanje – Uloga knjige u doba pandemije
Učenici su dio školske godine 2019./2020. nastavu pratili online. Istraživanjem se željelo utvrditi kolika je uloga knjige u doba pandemije Covid-19.
Anketa o knjižničarskim kompetencijama
Anketa je namijenjena knjižničarima iz svih vrsta knjižnica te svih razina stručnih zvanja iz knjižničarske struke.
Glazbena umjetnost u nastavi na daljinu
Specifičnost pojedinih nastavnih predmeta došla je do izražaja u učenju i poučavanju predmetnih sadržaja tijekom nastave na daljinu. Taj novi oblik nastavnog procesa različito su doživjeli učenici i nastavnici. Njihovo zadovoljstvo, stavove i ukupni doživljaj kvalitete nastave na daljinu saznali smo kroz provedeno istraživanje koje je potvrdilo i opovrgnulo unaprijed zadane hipoteze.
Istraživanje na školskoj razini
U Gimnaziji A. G. Matoša Đakovo i Isusovačkoj klasičnoj gimnaziji s pravom javnosti u Osijeku, profesorice fizike provele su anketu među maturantima prirodoslovno-matematičke i opće gimnazije.
Što učenici Škole primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek misle o nastavi TZK-e na daljinu?
Nastava na daljinu predstavlja oblik učenja i poučavanja u kojem se ne ostvaruje fizička prisutnost učenika i učitelja, već se proces učenja i poučavanja odvija u virtualnom okruženju uz podršku digitalnih tehnologija.
Anketa o iskustvima nastavnika i učenika tijekom izvođenja nastave Glazbene umjetnosti na daljinu
Nastavni proces današnjice, osuvremenjen Kurikularnom reformom 2019. godine, ubrzanim uvođenjem nastave na daljinu doveo je do sveopće potrebe za digitalnom pismenošću. Iako se važnost digitalne pismenosti najviše ističe kroz STEM područje, njena uloga i primjena nije ništa manje zastupljena u humanističkom, odnosno umjetničkom području, poput Glazbene umjetnosti.