Nastavni proces današnjice, osuvremenjen Kurikularnom reformom 2019. godine, ubrzanim uvođenjem nastave na daljinu doveo je do sveopće potrebe za digitalnom pismenošću. Iako se važnost digitalne pismenosti najviše ističe kroz STEM područje, njena uloga i primjena nije ništa manje zastupljena u humanističkom, odnosno umjetničkom području, poput Glazbene umjetnosti.
Anketni upitnik o zainteresiranosti za poljoprivredne struke na Agronomskom fakultetu
Zavod za marketing u poljoprivredi pri Agronomskom fakultetu u Zagrebu trenutno provodi istraživanje o imidžu poljoprivrede i Agronomskog fakulteta među srednjoškolcima, posebice maturantima.
Istraživanje stavova učenika 3.b razreda OŠ Opuzen i njihovih roditelja za vrijeme nastave na daljinu
Nastava na daljinu za mene je bila pravi izazov. Cilj istraživanja je bio dobiti podatke koji bi olakšali daljnje izvođenje online nastave, ali isto tako i podatke koliko je i u kojem području učenicima u ovom trenutku potrebna podrška kako bi nastavu na daljinu prošli sa što manje štetnih posljedica.
Istraživanje na školskoj razini: Anketa o online nastavi matematike
Kako se online nastava privodi kraju odlučile smo provesti anketu među učenicima osnovne škole Grabrik u Karlovcu kako bismo dobile povratnu informaciju o zadovoljstvu online nastavom Matematike. Njihovo viđenje ovog oblika nastave bitno nam je radi oblikovanja budućih sadržaja. Posebno nas je zanimalo smatraju li poželjnim da se dio nastave Matematike i ubuduće, kad se vratimo u školske klupe, provodi online. Osim toga, zanimalo nas je jesu li poboljšali svoje digitalne kompetencije i hoće li im to biti korisno ubuduće. Anketirani su svi učenici kojima predajemo Matematiku. To su učenici 6. i 8.razreda OŠ Grabrik, njih ukupno 136. Učenici su ispunjavali istovjetne anonimne ankete, međutim zbog razlike u dobi i motivaciji za rad, kao i težini gradiva njihove smo rezultate razdvojile.
Istraživanje na školskoj razini – anketa o financijskoj pismenosti
Tijekom mjeseca svibnja 2020. godine učenici Srednje škole Novska ispunjavali su anketu u svrhu istraživanja na razini škole u području financijske pismenosti. Anketu je osmislila, sastavila i analizirala Zdenka Marton, savjetnik i nastavnik ekonomske grupe predmeta. Istraživanje je provedeno u nastavi na daljinu putem Google obrasca.