Događaj ne možemo promijeniti, ali možemo promijeniti svoj doživljaj. Promjenom načina na koji interpretiramo događaje (kako razmišljamo o sebi i o svijetu oko nas) možemo utjecati na svoje emocije, fiziologiju i cjelokupno ponašanje.
![Rješavanje sukoba – kada i zašto reagirati?](https://www.skole.hr/wp-content/uploads/2021/02/shutterstock_403790431.jpg)
Događaj ne možemo promijeniti, ali možemo promijeniti svoj doživljaj. Promjenom načina na koji interpretiramo događaje (kako razmišljamo o sebi i o svijetu oko nas) možemo utjecati na svoje emocije, fiziologiju i cjelokupno ponašanje.
Način komunikacije važna je vještina kod učenika te treba je razvijati i unapređivati kroz osnovnoškolsko obrazovanje. Savjet mladih grada Rovinja izradio je brošuru „Tajne asertivne komunikacije“ u kojoj su predstavljena tri temeljna stila komunikacije: agresivni, pasivni i asertivni.
Dobra komunikacija je izuzetno važna za svakog čovjeka i pomaže u uspješnom obavljanju svakog posla. U poslu učitelja, u kojemu je svakodnevno potrebna uspješna komunikacija, ovo područje je od velike važnosti.
Elektroničko i digitalno vrijeme u kojem živimo obilježeno je brojnim e-porukama i interaktivnim podsjetnicima na dnevne aktivnosti. Beskonačne obavijesti (eng. push notifications) zasipaju naš desktop i zaslon pametnog telefona (eng. smartphone).
Promjene u društvu unijele su brojne promjene u škole. Promjene u školi velikim dijelom odnose se na promjenu pozicije nastavnika i njegove uloge, a time i stila rada u odgojno-obrazovnom procesu. Nastavnik je organizator nastave i istovremeno komunikacijski partner svojih učenika.
Da bi osoba voljela samu sebe, treba se osjećati voljena od strane ljudi koji je okružuju. Tu prvenstveno spada uža i šira obitelj, te prijatelji. Svaki je čovjek zanimljiv na neki način i samim time nezamjenjiv. Kad bismo svi jednako izgledali i jednako se ponašali, ne bi bilo nikakvog razvoja.