Povodom obilježavanja Mjeseca hrvatske knjige 2024. autorica je bila pozvana u DV Kockica u Osijeku na jednu predivnu suradnju. Budući da radi kao stručni suradnik pedagog u osnovnoj školi Ivana Mažuranića Vinkovci i još k tome majka je djeteta iz skupine rado se odazvala pozivu odgojiteljice Gine Tolj da pročita+ djeci priču.
Niz školskih aktivnosti uz Svjetski dan ljubaznosti
Učenici posebnog razrednog odjel OŠ Fran Franković iz Rijeke nizom aktivnosti obilježili su Svjetski dan ljubaznosti.
Učenje kroz igru: Prva aktivnost u sklopu Projekta “Naša mala knjižnica”
Projekt Naša mala knjižnica provodi se u 1. a razredu Osnovne škole Siniše Glavaševića u Vukovaru pod vodstvom učiteljice Jasne Panza, u suradnji s knjižničarkom.
„Rođeni za čitanje” ponovo će okupljati najmlađe na ovogodišnjem Interliberu
Nastavljajući kampanju poticanja čitanja djeci od najranije dobi, sa svakodnevnim programima od 12. do 17. studenog 2024. godine, Ministarstvo kulture i medija i ove je godine organiziralo predstavljanje programa Rođeni za čitanje na najvećem hrvatskom sajmu knjiga Interliberu na Zagrebačkom velesajmu.
Početak projekta „Naša mala knjižnica“ (NMK 3) u OŠ „Antun i Stjepan Radić“ Gunja
OŠ „Antun i Stjepan Radić“ Gunja ove školske godine uključila se u europski projekt poticanja čitanja „Naša mala knjižnica 3“ koji provodi nakladnička kuća „Ibis grafika“. Koordinatorice projekta u školi su školska knjižničarka dr. sc. Anita Tufekčić i nastavnice hrvatskog jezika Tamara Gutić Filipović i Josipa Koprtla.
Provedba projekta „Čitajmo zajedno, čitajmo naglas: zaboravljene knjige“
Učenici 2. c razreda OŠ „Antun i Stjepan Radić“ Gunja i ove školske godine sudjeluju u nacionalnom projektu poticanja čitanja „Čitajmo zajedno, čitajmo naglas: zaboravljene knjige“. Projekt ima za cilj razvijati ljubav prema čitanju, te osvještavati učenike o važnosti knjiga koje su možda pomalo zaboravljene.
Slova ispod krova
Topli jesenski dani idealni su za čitanje stoga su učenici 3. i 4. razreda OŠ Bakar i njihove učiteljice Ksenija Litović i Alma Hess uz podršku ravnateljice Nadije Vidas osmislile novi projekt koji nosi naziv „Slova ispod krova.“ Projekt će se provoditi tijekom školske godine 2024./2025. Cilj projekta je na zanimljiv način razvijati čitalačku pismenost kod učenika i poticati ljubav prema knjizi i pisanoj riječi.
Karlovački osnovnoškolci natjecali su se u čitanju naglas
Na jezični razvoj pozitivan učinak ima – čitanje naglas. Nema sumnje da to znaju karlovački osnovnoškolci koji su se prijavili na ovogodišnje županijsko natjecanje gdje im je upravo to i bio zadatak.
Pomoć pri poteškoćama u čitanju
Ne treba mnogo da se shvati kolika je važnost umijeća čitanja kod djece. Obrazovni uspjeh, profesionalna postignuća, pa čak i emocionalno zadovoljstvo pod utjecajem su ove važne vještine.
Čitanje dodirom i sluhom
Često se videće osobe pitaju na koji način osobe oštećena vida mogu čitati knjige. Također, postoje predrasude i zablude da osobe ne čitaju knjige ili časopise jer nemaju percepciju kako mogu čitati knjige i često misle da ne čitaju uopće jer smatraju da im knjige nisu dostupne i prilagođene.