Svake godine 16. travnja obilježava se Svjetski dan glasa.
Svjetski dan čitanja naglas
U sklopu obilježavanja Svjetskog dana čitanja naglas, učenici 3. b razreda Osnovne škole Jurja Dobrile iz Rovinja imali su priliku odmjeriti čitalačke vještine na engleskom jeziku na način da su bili podijeljeni u grupe po četiri učenika, a svaka je grupa izabrala jednu knjigu svog omiljenog autora Dr Seussa („Green Eggs and Ham“; „Hop on Pop“, „One Fish, Two Fish, Red Fish, Blue Fish“; „I can read with my eyes shut“).
Svjetski dan čitanja naglas
U Osnovnoj školi „August Cesarec“ iz Ivankova Svjetski dan čitanja naglas obilježen je dvosatom posvećenim čitanju naglas.
Obilježavanje Svjetskog dana čitanja naglas
U okviru Svjetskog dana čitanja naglas koji se ove godine obilježava 7. veljače, Hrvatsko čitateljsko društvo pozvalo je autore da naglas pročitaju svoja djela ili njihov dio.
Natjecanje u čitanju naglas
Odjel za djecu i mladež Gradske knjižnice, Knjižnice grada Zagreba organizira Natjecanje u čitanju naglas za učenike od 3. do 8. razreda.
Čitalačka olimpijada
U Osnovnoj školi Bakar održana je Čitalačka olimpijada s ciljem razvijanja ljubavi prema knjizi i pisanoj riječi, poticanja čitalačke navike i razvijanja pozitivnog natjecateljskog duha. U vrijeme digitalne tehnologije kada knjige ostaju u sjeni interneta i postaju skoro pa zaboravljene, u školi su zadovoljni da nije nestalo izvrsnih čitača.
Ekoljupci putoljupci čitajući naglas putovali svijetom
Čitanje se danas smatra temeljnom ključnom vještinom i od prvog dana polaska u školu učenike različitim aktivnostima potiče se na usvajanje čitalačke pismenosti. Jedna od takvih aktivnosti u obliku natjecanja u čitanju naglas provedena je s učenicima 4. c razreda u rovinjskoj OŠ Jurja Dobrile.
Čitanje naglas – zašto ne?
Čitanje naglas, moglo bi se reći da tako sve počinje. Slušanje priča koje nam roditelji i bake i djedovi čitaju dok smo djeca, do odgajateljica u vrtićima koje uz čitanje priča naglas provode i aktivno slušanje, uče kritičkom promišljanju i povezivanju činjenica sve do početka osnovne škole kada se u razrednoj nastavi uči pravilno čitati, spajati riječi u rečenice i koncentrirano i svrhovito čitati tekstove i lektire.
Aktivnosti tijekom čitanja knjige “Rozica i Fazan”
Početkom mjeseca svibnja održana je šesta, a ujedno i posljednja radionica s učenicima 3. b razreda u knjižnici Osnovne škole Bartola Kašića Vinkovci.
Obljetnica rođendana kampanje “Čitaj mi!”
Ovih je dana izrađen video povodom obilježavanja rođendana kampanje Čitaj mi! na kojem poznata spisateljica za djecu Željka Horvat Vukelja čita priču te se obraća roditeljima o važnosti čitanja naglas djeci od najranije dobi.