Učenici 4. a razreda Osnovne škole “Antun i Stjepan Radić” Gunja zajedno s učiteljicom Jelenom Cvijović u suradnji s knjižničarkom Anitom Tufekčić sudjeluju u projektu “Naša mala knjižnica”.
Lektiru čitam – maštom šetam
Učiteljica je učenicima 4. b razreda Osnovne škole Lipik pripremila popratne aktivnosti pomoću kojih je potaknula učeničku radoznalost za čitanje lektira.
Preservation of folk tales in a modern and creative way
Učenici 4. razreda Osnovne škole Ljudevita Gaja sudjelovali su u jednogodišnjem eTwinning projektu “Preservation of folk tales in a modern and creative way”.
U svijetu letećih knjiga
Da je knjiga čovjekov najbolji prijatelj i kako nas svaki list može odvesti u svijet nove pustolovine uvjerili su se učenici Osnovne škole don Lovre Katića iz Solina.
Tjedan dobre dječje knjige 2022.
Tjedan dobre dječje knjige središnja je manifestacija u riječkoj regiji posvećena kulturi čitanja od najranije dobi, knjigama za djecu i roditelje, razvoju kreativne pismenosti, vizualnoj kulturi i stvaranju pisanih sadržaja za djecu.
Selfie među policama
Učenici predmetne nastave Osnovne škole Fran Koncelak Drnje su sudjelovali u eTwinning projektu “Selfie in the Shelfie”.
Svečano otvorena Noć knjige 2022.
Najmasovnija nacionalna manifestacija koja promiče knjigu i čitanje Noć knjige svečano je otvorena 22. travnja u podne u predvorju Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu.
Projekt “Čitanje je cool”
Umjetnica Irena Tereza Prpić započinje kulturno-edukativni program “Čitanje je cool” kojeg podržava Ministarstvo kulture i medija RH putem Javnog poziva za programe razvoja novih kulturnih i edukativnih sadržaja i digitalne prilagodbe.
Iskoni bje slovo
Obilježavanje Mjeseca hrvatskoga jezika i Dana hrvatskoga jezika u Osnovnoj školi dr. Franje Tuđmana Lički Osik.
Jezične djelatnosti u razrednoj nastavi: slušanje, govorenje, čitanje, pisanje
U svakom jeziku postoje četiri osnovne jezične djelatnosti, a to su slušanje, govorenje, čitanje i pisanje. To su različite lingvističko, psihološko i sociološko uvjetovane aktivnosti. Njihovo sustavno provođenje znatno olakšava usvajanje jezičnih sadržaja.