prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
čitanje
Zašto je zajedničko čitanje važno?

Zašto je zajedničko čitanje važno?

Iako zajedničko čitanje možda više odgovara djeci predškolske dobi, preporučamo vam da nastavite s ovom aktivnošću sve dokad će vaša djeca za to imati interes, bez obzira koliko godina imaju. Zajedničko čitanje roditelja i djece, ponajprije je kvalitetna aktivnost u kojoj je težište na zajednički provedenom vremenu, zbližavanju i razgovoru. 

“Mediteran kakav je nekada bio” u sklopu Godine čitanja

“Mediteran kakav je nekada bio” u sklopu Godine čitanja

Pod naslovom ‘Mediteran kakav je nekad bio’ održat će se čitanje suvremene hrvatske proze s mediteranskim temama u srijedu, 11. kolovoza, u 19 sati, u bistrou Gusto Giusto u Antuninskoj ulici u Dubrovniku, a povodom obilježavanja Godine čitanja u Republici Hrvatskoj.

Prijave za Zagorkin književni klub

Prijave za Zagorkin književni klub

Centar za ženske studije/Memorijalni stan Marije Jurić Zagorke objavili su poziv na prijavu za Zagorkin književni klub, aktivnost koju Centar provodi od jeseni 2020. godine.

Preporuka ljetnog štiva (učenici učenicima)

Preporuka ljetnog štiva (učenici učenicima)

Godina 2021. proglašena je Godinom čitanja pa su nakon obilježavanja manifestacije Noć knjige učenici 3. razreda Gimnazije Karlovac surađujući s profesoricom hrvatskoga jezika Majom Sokač i školskom knjižničarkom Sandom Furjanić osmislili novu aktivnost u svrhu promicanja važnosti čitanja.

Razvijanje čitalačkih vještina učenika – formativno vrednovanje kao motivacija

Razvijanje čitalačkih vještina učenika – formativno vrednovanje kao motivacija

Čitanje je iznimno složena, ali vrlo važna vještina koja utječe na cjelokupan razvoj učenika, razvoj njegovih intelektualnih sposobnosti, jezični razvoj i emocionalni. Čitanje ima odgojnu ulogu, obrazovnu, estetsku, ali i mnoge druge uloge. Prilikom razvijanja čitalačkih vještina učenika razredne nastave motivacija za čitanje je iznimno važan čimbenik.