Nakon godinu dana marljivog rada sve projektne aktivnosti u školskom projektu “Naša mala knjižnica” provedene su prema ideji i planu učiteljice 1. razreda Osnovne škole Smokvica Područne škole Čara, Marine Šego.
Preporuka ljetnog štiva (učenici učenicima)
Godina 2021. proglašena je Godinom čitanja pa su nakon obilježavanja manifestacije Noć knjige učenici 3. razreda Gimnazije Karlovac surađujući s profesoricom hrvatskoga jezika Majom Sokač i školskom knjižničarkom Sandom Furjanić osmislili novu aktivnost u svrhu promicanja važnosti čitanja.
Fotografski natječaj “Smiješak… čitajte!”
16. fotografski natječaj “Smiješak… čitajte!”, kojeg organizira Hrvatsko čitateljsko društvo, ima za cilj istaknuti važnost te pozitivnu i zabavnu stranu čitanja i pismenosti.
Prva godina sudjelovanja u eTwinning projektima
Učenici Područne škole Lončari iz Vinjana Gornjih, koja je dio Osnovne škole “Josip Vergilij Perić” Imotski, privode kraju prvu godinu sudjelovanja u eTwinning projektima.
CARNET-ovo natjecanje za osnovne i srednje škole u izradi lektirnih videonajava
Kamera, ton, e-lektira! je CARNET-ovo natjecanje u izradi lektirnih videonajava koje se odvija u sklopu CARNET-ove konferencije za korisnike, a namijenjeno je osnovnim i srednjim školama u Republici Hrvatskoj.
Razvijanje čitalačkih vještina učenika – formativno vrednovanje kao motivacija
Čitanje je iznimno složena, ali vrlo važna vještina koja utječe na cjelokupan razvoj učenika, razvoj njegovih intelektualnih sposobnosti, jezični razvoj i emocionalni. Čitanje ima odgojnu ulogu, obrazovnu, estetsku, ali i mnoge druge uloge. Prilikom razvijanja čitalačkih vještina učenika razredne nastave motivacija za čitanje je iznimno važan čimbenik.
Javni poziv za dodjelu potpora za poticanje književnoga stvaralaštva u 2022. godini
Objavljivanjem Javnog poziva za dodjelu potpora za poticanje književnoga stvaralaštva u 2022. godini, programima Godine čitanja Ministarstvo kulture i medija nastavlja poticati kulturu čitanja među građanima svih dobi te široku dostupnost kulturnim i umjetničkim sadržajima vezanim uz književnost.
Popis lektira u aplikaciji
Susret s knjigom je neizbježan, u djetinjstvu smo okruženi knjigama koje nam čitaju stariji, a kasnije ih i sami čitamo. Kada se govori o lektiri, često se čuju negativne konotacije. Učenicima je dosadna, nerazumljiva, predugačka…
Novi čitateljsko-filmski klub
Riječko Art-kino poziva sve zainteresirane posjetitelje, ljubitelje filma i knjige, da se učlane u čitateljsko-filmski klub programa ‘Adaptacija. Čitanje filma’.
Zašto dečki ne čitaju?
Mnogi pametni dječaci ne vole čitati ili čitanje smatraju razbibrigom, odnosno aktivnošću djevojčica. Drugi su, pak, prezauzeti ostalim aktivnostima kako bi otvorili knjigu ili su možda izgubili pouzdanje. Da moraju birati, mnogi bi radije pojeli tanjur variva od poriluka nego pročitali knjigu o Heidi.