Cjelodnevna je škola oblik obrazovanja koji u Hrvatskoj polako postaje sve prisutniji. Ovaj sustav, koji omogućuje učenicima da provode sedam do osam sati dnevno u školi, ima svoje prednosti i izazove. Kao što je pokazala prva godina primjene ovog modela u Osnovnoj školi “Vladimir Nazor” Trenkovo, cjelodnevna škola nudi različite mogućnosti kako za učenike, tako i za učitelje i roditelje, a u nastavku ćedetaljnije razmotriti pozitivne i negativne strane ovog modela.
Školsko ozračje učenika četvrtih razreda
Svjesni da se u ovakvom načinu provođenja nastave dio učenika bolje snašao, a dio lošije, odlučili su napraviti istraživanje na 268 učenika četvrtih razreda iz različitih osnovnih škola u Republici Hrvatskoj.
Izvanučionička nastava u sklopu projekta cjelodnevne škole
Učenici 4. razreda OŠ Novi Marof, PŠ Remetinec, u četvrtak, 25. travnja 2024. godine realizirali su s učiteljicom Lidijom Vukalović izvanučioničku nastavu u Ludbreg u sklopu programa Projektne grupe izvannastavnih aktivnosti (B1) kao jednog od četiri programa Eksperimentalnog programa osnovne škole kao cjelodnevne škole.
Objava rezultata istraživanja: Zadovoljstvo provedbom eksperimentalnog programa
U Osnovnoj školi Popovac koja uključena u eksperimentalni program „Osnovna škola kao cjelodnevna škola – Uravnotežen, pravedan, učinkovit i održiv sustav odgoja i obrazovanja“ provedeno je istraživanje o zadovoljstvu tim programom.
Mjesec hrvatskoga jezika
Učiteljice hrvatskoga jezika u Osnovnoj školi August Šenoa provele su dvotjedni projekt u kojem su sa svojim učenicima petih i osmih razreda obilježile Mjesec hrvatskoga jezika.
Međunarodni dan žena
Tom prigodom, učenici osmih razreda OŠ “August Šenoa” iz Osijeka, pod vodstvom svojih učiteljica njemačkog jezika Anele Pejić i hrvatskog jezika Marine Bubalo, u sklopu eksperimentalnog programa Cjelodnevna škola, obilježili su Međunarodni dan žena.