Svjesni da se u ovakvom načinu provođenja nastave dio učenika bolje snašao, a dio lošije, odlučili su napraviti istraživanje na 268 učenika četvrtih razreda iz različitih osnovnih škola u Republici Hrvatskoj.
![Školsko ozračje učenika četvrtih razreda](https://www.skole.hr/wp-content/uploads/2021/09/shutterstock_212605351.jpg)
Svjesni da se u ovakvom načinu provođenja nastave dio učenika bolje snašao, a dio lošije, odlučili su napraviti istraživanje na 268 učenika četvrtih razreda iz različitih osnovnih škola u Republici Hrvatskoj.
Učenici 4. razreda OŠ Novi Marof, PŠ Remetinec, u četvrtak, 25. travnja 2024. godine realizirali su s učiteljicom Lidijom Vukalović izvanučioničku nastavu u Ludbreg u sklopu programa Projektne grupe izvannastavnih aktivnosti (B1) kao jednog od četiri programa Eksperimentalnog programa osnovne škole kao cjelodnevne škole.
U Osnovnoj školi Popovac koja uključena u eksperimentalni program „Osnovna škola kao cjelodnevna škola – Uravnotežen, pravedan, učinkovit i održiv sustav odgoja i obrazovanja“ provedeno je istraživanje o zadovoljstvu tim programom.
Učiteljice hrvatskoga jezika u Osnovnoj školi August Šenoa provele su dvotjedni projekt u kojem su sa svojim učenicima petih i osmih razreda obilježile Mjesec hrvatskoga jezika.
Tom prigodom, učenici osmih razreda OŠ “August Šenoa” iz Osijeka, pod vodstvom svojih učiteljica njemačkog jezika Anele Pejić i hrvatskog jezika Marine Bubalo, u sklopu eksperimentalnog programa Cjelodnevna škola, obilježili su Međunarodni dan žena.