Paradigma profesionalnog rasta označava bitnu promjenu u načinu razmišljanja i pristupu prema osobnom i profesionalnom razvoju unutar određene profesije ili radnog okruženja.
Odgoj u duhu tolerancije
Odgoj u duhu tolerancije pomaže djeci razviti vještine samostalnog mišljenja i moralnih vrijednosti. Čitajući bajku Ružno pače i prateći put i životne nevolje nesretnog pačića učenici 2. razreda Osnovne škole Bakar su obilježili Međunarodni dan tolerancije koji ima za cilj skrenuti pozornost na prihvaćanje različitosti.
Posjet knjižnici kao motivacija za čitanje
Učenici drugog razreda Osnovne škole Ante Curać – Pinjac iz Žrnova na otoku Korčuli obilježili su Dan hrvatskih knjižnica na način da su posjetili gradsku knjižnicu u kojoj su ih knjižničarke pričom motivirale na čitanje.
Mreža Eurydice objavila izvještaj o obrazovanju i osposobljavanju odraslih
Novi izvještaj mreže Eurydice pruža uvid u područje obrazovanja i osposobljavanja odraslih u Europi. U izvještaju se analiziraju postojeći pristupi promicanju cjeloživotnog učenja, osobito politike i mjere koje omogućavaju pristup obrazovanju odraslim osobama s nižim razinama kvalifikacija.
Učimo zajedno kako učiti
U Srednjoj strukovnoj školi bana Josipa Jelačića Sinj u četvrtak, 01. listopada 2020. godine, tradicionalno je obilježen 14. Tjedan cjeloživotnog učenja s ciljem promocije učenja, obrazovanja i cjeloživotnog učenja. U sklopu obilježavanja manifestacije održana je videokonferecija pod nazivom “Učimo zajedno kako učiti”.
Novi Erasmus+ projekt Gimnazije Velika Gorica – „Meke vještine za školu 21. stoljeća“
Uspješno obrazovanje u modernoj školi usmjereno je na učenička postignuća i kompetencije koje je potrebno steći tijekom formalnog obrazovanja kao temelj za nastavak obrazovanja, konkurentnost na tržištu rada i osviještenost o potrebi cjeloživotnog obrazovanja bez obzira kojom se profesijom bavili u budućnosti. Globalne promjene u društvu i njihova brza dinamika dovode do potrebe cjeloživotnog učenja i redefiniranja ključnih kompetencija nastavnika i učenika.
Gimnazija Velika Gorica i Erasmus+ se vole
Potreba za cjeloživotnim učenjem i kontinuiranim stručnim usavršavanjem nastavnog i nenastavnog osoblja Gimnazije Velika Gorica inicirala je planiranje Erasmus+ KA 101 projekta “Jačanje kapaciteta za digitalno zrelu i inkluzivnu školu”. Projekt smo proveli u školskoj godini 2018./2019. Ranije iskustvo iz projekata KA1 „Osnaživanje Tima za kvalitetu i uvođenje europske dimenzije u školski kurikulum“(2014./2015.) i KA2 „White Rose“ (2017.-2019.) u okviru programa Erasmus+ ukazalo nam je na važnost daljnjeg strateškog planiranja i identificiranja prioriteta u razvojnom planu Škole.
Tjedan cjeloživotnog učenja – učenje u svijetu multimedije
Gimnazija Vukovar je aktivni sudionik nacionalne obrazovne kampanje – 13. Tjedan cjeloživotnog učenja. Svjesni činjenice da cjeloživotno učenje predstavlja vodeće načelo u razvoju obrazovanja, učenici i nastavnici Gimnazije Vukovar kontinuirano i aktivno sudjeluju u obilježavanju Tjedna cjeloživotnog učenja u organizaciji Agencije za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih, a koji se ove godine provodi od 30. rujna do 6. listopada 2019. godine.
Tjedan cjeloživotnog učenja u zagrebačkoj Industrijskoj strojarskoj školi
Učenici i nastavnici Industrijske strojarske škole (ISŠ) organizirali su interaktivnu izložbu i tri radionice u okviru 13. Tjedan cjeloživotnog učenja kojeg je Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih organizirala s ciljem da se građanima na neposredan, često i neformalan način, prenosi poruka o važnosti obrazovanja i učenja.
Nova mrežna stranica Cjeloživotno učenje
Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih predstavlja mrežnu stranicu Cjeloživotno učenje s novim funkcionalnostima, dizajnom i sadržajem: www.cjelozivotno-ucenje.hr. Agencija ovom mrežnom stranicom osigurava objedinjene informacije o cjeloživotnom učenju u Republici Hrvatskoj i jednostavnije pretraživanje aktivnosti u okviru kampanje Tjedan cjeloživotnog učenja koja se ove godine provodi od 2. do 8. listopada.