Utjecaj medija i medijskih sadržaja na mentalno zdravlje djece i mladih glavna je tema 4. Dana medijske pismenosti, koji se održavaju od 19. do 25. travnja 2021.
Mediji i moji osjećaji: filmski natječaj u sklopu Dana medijske pismenosti
Cilj filmskog natječaja koji u sklopu Dana medijske pismenosti 2021. organiziraju Agencija za elektroničke medije, UNICEF i Hrvatski filmski savez je potaknuti djecu i mlade da putem filma progovore o utjecaju medija na njihovo mentalno zdravlje.
Dani medijske pismenosti 2021.
U organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku te brojnih drugih partnera i pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja, od 19. do 25. travnja, s različitim aktivnostima i u tjednima prije i poslije, održat će se 4. Dani medijske pismenosti.
4. Dani medijske pismenosti
Dani medijske pismenosti ove će se godine održati od 19. do 25. travnja, s različitim aktivnostima i u tjednima prije i poslije. Četvrtu godinu zaredom projekt se provodi u organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku te brojnih drugih partnera, pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti i obrazovanja i Ministartva kulture
Kako je EPAS program povezao dvije hrvatske škole (na daljinu) u Tjednu medijske pismenosti
Ekonomsko-birotehnička škola Slavonski Brod u statusu je kandidata za stjecanje titule Škole ambasadorice Europskoga parlamenta. Na naprednome seminaru za profesore/ambasadore seniore u siječnju 2020. u Zagrebu škola je, (možda) slučajnim odabirom predstavnika Ureda Europskoga parlamenta u Hrvatskoj, ušla u partnerstvo sa Srednjom školom Konjščina, aktualnom nositeljicom titule Ambasadorice, koja je brodskoj školi “dodijeljena” kao škola-mentorica.