Na poziv na prijavu iskaza interesa za sudjelovanje u projektu razvoja i pilotiranja modela sustava digitalne zrelosti, koji je u prosincu 2023. bio omogućen svim javnim visokim učilištima (VU) u RH, javilo se 28 institucija, znatno više od projektom planiranih 11 (10% javnih VU u RH).
Interaktivno predavanje „Analizom potreba do boljitka škole“
Učiteljice Nives Bogdan, Anita Čupić, Zdenka Jerković i pedagoginja Sanja Matić iz Osnovne škole kraljice Jelene iz Solina, aktivno su sudjelovale na CARNET-ovoj konferenciji CUC2023 posvećenoj obilježavanju završetka projekta „e-Škole: Razvoj sustava digitalno zrelih škola“. Skup se održavao od 26. do 28. travnja 2023. godine u Rovinju.
Otvorene su prijave radova na CUC 2023: Era digitalne zrelosti
Otvorene su prijave radova na CARNET-ovu konferenciju za korisnike, koja će se sljedeće godine pod nazivom Era digitalne zrelosti održati nešto ranije nego inače, od 26. do 28. travnja.
Okvir za digitalnu zrelost škola
Okvir za digitalnu zrelost škola dokument je koji definira područja i razine digitalne zrelosti škola. Razvijen je u sklopu pilot projekta e-Škole, a usklađen je s europskim okvirom DigCompOrg koji je primjenjiv na sve obrazovne institucije.
Stručni skup za ravnatelje i ravnateljice “Ljetna škola digitalne zrelosti”
U tijeku je provedba drugog stručnog skupa za ravnatelje i ravnateljice pod nazivom “Ljetna škola digitalne zrelosti”, koji se održava u Splitu u sklopu druge faze programa “e-Škole: Razvoj sustava digitalno zrelih škola (II. faza)”.
Webinar: “Primjena rezultata istraživanja u jačanju digitalne zrelosti škole“
U četvrtak, 10. lipnja 2021. godine s početkom u 13 sati, održat će se posljednji webinar iz ovog ciklusa edukacija pod nazivom “Primjena rezultata istraživanja u jačanju digitalne zrelosti škole“.
Digitalna zrelost škola
Digitalna zrelost škola je koncept koji, zbog sve veće važnosti tehnologije, sve više dobiva na značaju u modernom obrazovnom sustavu. Primjena informacijsko-komunikacijskih tehnologija u školama više se ne oslanja samo na entuzijastične pojedince, već se planira i implementira na razini škole kao organizacije, u skladu s politikama na lokalnoj i državnoj razini.