Na prvi dan proljeća u Srednjoj strukovnoj školi u Makarskoj postavljena je izložba akvarela.
![Proljeće u Strukovnoj školi](https://www.skole.hr/wp-content/uploads/2020/12/shutterstock_279658988.jpg)
Na prvi dan proljeća u Srednjoj strukovnoj školi u Makarskoj postavljena je izložba akvarela.
U okviru Erasmus+ projekta “Code Yourself Into English”, Srednja škola Bedekovčina je od 7. do 11. ožujka 2022. godine, bila domaćin aktivnosti učenja, poučavanja i osposobljavanja u okviru koje su ugostili 22 učenika i 10 nastavnika iz Turske, Grčke, Italije, Rumunjske i Španjolske. Radi se o projektu tijekom kojeg učenici kodiranjem i upotrebom različitih digitalnih alata kreiraju niz materijala kojima unapređuju znanje i vještine komunikacije na engleskom jeziku.
U Drvodjeljskoj školi Zagreb učenici koriste različite digitalne alate. Njima se potiče motivacija, kreativnost i natjecateljski duh učenika i dobivaju povratne informacije o ostvarenju ishoda učenja.
Ovogodišnji Dan Žena u Srednjoj strukovnoj školi Makarska obilježen je nizom aktivnosti vezanih za temu Ženskog lika u povijesti i sadašnjosti, koja je integrirana u nastavu povijesti, hrvatskoga jezika i književnosti te engleskog jezika. U projektnim aktivnostima sudjelovali su učenici s profesoricama.
Učenici Srednje strukovne škole Makarska priključili su se internacionalnom eTwinning projektu pod nazivom “Calling for Peace” kako bi u ovim teškim vremenima pružili podršku učenicima i nastavnicima iz Ukrajine.
Učenici 3. a Osnovne škole Split 3 već drugu godinu sudjeluju u međunarodnom eTwinning projektu “Živimo zeleno 2/Living greenly 2”, a učenici 4. c Osnovne škole Trstenik ove su se školske godine prvi put uključili u projekt.
Osnovna škola Fran Koncelak Drnje, u suradnji s Dječjem vrtićom “Igra” sudjeluje u provedbi projekta “Digitalni građanin”.
Učenici 3. a iz Osnovne škole Split 3 i 4. c iz Osnovne škole Trstenik uživali su u stvaranju rebusa “čakavski riči” koje su crtali na papiru ili izrađivali u digitalnom alatu Canva. Otkrivanje zagonetnih riječi pridonijelo je veselom ozračju u razredu i preraslo u pravo natjecanje u tome tko će smisliti što više rebusa.
U prostoru Drvodjeljske škole Zagreb, u ponedjeljak, 17. siječnja 2022. godine, za nastavnike općeobrazovnih sadržaja i za nastavnike strukovnih sadržaja održana je radionica uživo pod nazivom: “Praćenje i vrednovanje nastave uz pomoć digitalnih alata”.
U posljednjem nastavku upoznavanja digitalnih alata koji omogućavaju jednostavno i kreativno vrednovanje nastave Glazbene umjetnosti, predstavit ćemo dva nova i od prethodno navedenih, drukčija alata, Wizer.me i Plickers.