prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
digitalni alati
Obilježavanje EU tjedna kodiranja

Obilježavanje EU tjedna kodiranja

Učiteljice razredne nastave Osnovne škole “Antun i Stjepan Radić” iz Gunje u suradnji s knjižničarkom priključili se obilježavanju EU tjedna kodiranja i uz mnogo pažnje i truda djecu proveli kroz razne uzbudljive teme. EU tjedan kodiranja je manifestacije koja ima za cilj širenje digitalne pismenosti na kreativan i inspirativan način.

Učiti je lako

Učiti je lako

Na početku nastavne godine učenicima je potrebna dodatna motivacija za učenje i izvršavanje obveza. Mnogi učenici smatraju kako znaju učiti i kako za proces učenja nije nužna priprema.

eTwinning projekt „Uz čitanje riječi rastu/Words grow by reading“ – 2. dio

eTwinning projekt „Uz čitanje riječi rastu/Words grow by reading“ – 2. dio

Godina 2021. proglašena je Godinom čitanja te su i zajedničke aktivnosti u eTwinning projektu “Uz čitanje riječi rastu/Words grow by reading” planirane kao novi izazov. Uz obilježavanje Svjetskog dana čitanja naglas, zadatak za projektne partnere bio je snimiti učenike kako čitaju tekst, pjesmu, sastavak, igrokaz. Učenici 3. a i 3. c Osnovna škola Trstenik rado su se priključili izazovu i svoje videozapise postavili u zajedničku Wakelet kolekciju – Čitanje je fora.

Obilježavanje EU tjedna kodiranja

eTwinning projekt “Uz čitanje riječi rastu/Words grow by reading” -1. dio

Učenici 3. a i 3. c razreda Osnovne škole Trstenik iz Splita ove školske godine uključili su se u međunarodni eTwinning projekt “Uz čitanje riječi rastu/Words grow by reading”. Projekt je trajao cijelu školsku godinu obogaćen brojnim raznovrsnim aktivnostima koje su integrirane u suvremene nastavne kurikulume i međupredmetne teme. Cilj projekta je približiti djeci čitanje knjiga i time izgrađivati kulturu čitanja, razvijati čitalačku vještinu učenika i njihovo kritičko mišljenje.