prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
digitalni alati
Virtualni herbarij u nastavi prirode

Virtualni herbarij u nastavi prirode

Svake godine učenici u sklopu obrade Životne zajednice travnjaka proučavaju biljke travnjaka, ubiru ih, prešaju, suše i izrađuju svoje herbarije. Online nastava zahtijevala je prilagodbu zadatka pa su učenici izrađivali virtualne herbarije.

Virtualni herbarij u nastavi prirode

Games for Learning Algorithmic Thinking – GLAT

U okviru Erasmus+ projekta “GLAT” (Games for Learning Algorithmic Thinking) tj. “Učenje uz pomoć igara u razrednoj nastavi” uključili su se učenici nižih razreda Osnovne škole “Sveti Matej” Viškovo. Primjenom novih nastavnih metoda, suvremenih oblika učenja i poučavanja, poticanjem na suradničko i aktivno učenje korištenjem različitih digitalnih alata i igara učenici su realizirali projektne aktivnosti.

Virtualni herbarij u nastavi prirode

Nastava na daljinu iz geografije u Gimnaziji Vukovar

Količina informacija i digitalnih alata na internetu, ključ su za povezivanje učenika i nastave geografije u ovom neočekivanom, a za sve zahtjevnom razdoblju. Geografija je predmet koji učenici žive u svakodnevnom životu, a ne samo kada putuju ili sjede u školi ispred karte.

Virtualni herbarij u nastavi prirode

Škola na daljinu u 1. c razredu Osnovne škole Lapad u Dubrovniku

Svi smo se iznenada našli u novoj situaciji održavanja nastave. Trebalo se gotovo preko noći snaći, educirati i nastaviti nastavni proces. Veliku su prednost imali oni koji su se već služili digitalnim alatima. Predstavljamo vam kako smo i pomoću kojih alata i platformi u 1. c razredu u OŠ Lapad uspješno realizirali ovu izazovnu nastavu 

Virtualni herbarij u nastavi prirode

Lektira u novinama

Učenici Osnovne škole Ivan Lovrić, tijekom svibnja 2020. godine, obradili su djelo za cjelovito čitanje “Pisma iz mog mlina” Alphonsea Daudeta na drukčiji način.

Virtualni herbarij u nastavi prirode

Lektira u nastavi na daljinu

Učenici Osnovne škole Ivana Lovrića tijekom travnja 2020. godine obradili su djelo za cjelovito čitanje “Priče iz davnine” Ivane Brlić-Mažuranić na zanimljiv način. Na razini predmetnoga kurikula trebali su ostvariti sljedeće ishode:

Virtualni herbarij u nastavi prirode

Avantura kroz Osmansko Carstvo

Učenici šestih razreda Osnovne škole Dinka Šimunovića Hrvace cijelu nastavnu cjelinu Osmansko Carstvo i Europa odradili su na daljinu. Za sat ponavljanja odvažili su se na malu avanturu. Za početak su odigrali igru Avantura kroz Osmansko Carstvo,  u kojoj trebaju pronaći tajnu šifru za otključavanje sefa, kako bi otkrili glavni zadatak – istražiti, osmisliti i kreirati scenu iz razdoblja Osmanskog Carstva.

Virtualni herbarij u nastavi prirode

Nastava povijesti na daljinu

Učenici Osnovne škole Dinka Šimunovića Hrvace tijekom nastave povijesti na daljinu prikupljanju radove za koje će dobiti ocjene. Kontinuiranim radom na različitim zadatcima stječu različite vještine i znanja, uče istraživati, primjenjivati znanje, upotrebljavati različite digitalne alate i pokazuju svoju kreativnost, a i ozbiljan pristup radu.

Virtualni herbarij u nastavi prirode

Tableti u nastavi

Prostor kreativnih ideja za nastavu „Digitalni kutak 3.c“, predstavlja upute za upotrebu modernih mrežnih alata, edukativnih igrica, izradu digitalnih sadržaja i njihovu provedbu http://www.os-dcesaric-pozega.skole.hr/roditelji_copy_copy_copy.  

Virtualni herbarij u nastavi prirode

Digitalni alati za učenike s poteškoćama u razvoju

Motivirana razvijanjem vlastite informacijske pismenosti kao jedne od životnih vještina suvremenog postojanja s jedne strane i nastojanjem unaprjeđenja sustavnog rada s učenicima s teškoćama u razvoju s druge strane u ugodnom okruženju dvadesetak polaznika stručno sam se usavršavala na strukturiranom tečaju “Digitalni alati za učenike s posebnim potrebama” u okviru Erasmus+ KA1 školskog projekta “Creativity LABs”.