Svake godine učenici u sklopu obrade Životne zajednice travnjaka proučavaju biljke travnjaka, ubiru ih, prešaju, suše i izrađuju svoje herbarije. Online nastava zahtijevala je prilagodbu zadatka pa su učenici izrađivali virtualne herbarije.
Games for Learning Algorithmic Thinking – GLAT
U okviru Erasmus+ projekta “GLAT” (Games for Learning Algorithmic Thinking) tj. “Učenje uz pomoć igara u razrednoj nastavi” uključili su se učenici nižih razreda Osnovne škole “Sveti Matej” Viškovo. Primjenom novih nastavnih metoda, suvremenih oblika učenja i poučavanja, poticanjem na suradničko i aktivno učenje korištenjem različitih digitalnih alata i igara učenici su realizirali projektne aktivnosti.
Nastava na daljinu iz geografije u Gimnaziji Vukovar
Količina informacija i digitalnih alata na internetu, ključ su za povezivanje učenika i nastave geografije u ovom neočekivanom, a za sve zahtjevnom razdoblju. Geografija je predmet koji učenici žive u svakodnevnom životu, a ne samo kada putuju ili sjede u školi ispred karte.
Škola na daljinu u 1. c razredu Osnovne škole Lapad u Dubrovniku
Svi smo se iznenada našli u novoj situaciji održavanja nastave. Trebalo se gotovo preko noći snaći, educirati i nastaviti nastavni proces. Veliku su prednost imali oni koji su se već služili digitalnim alatima. Predstavljamo vam kako smo i pomoću kojih alata i platformi u 1. c razredu u OŠ Lapad uspješno realizirali ovu izazovnu nastavu
Lektira u novinama
Učenici Osnovne škole Ivan Lovrić, tijekom svibnja 2020. godine, obradili su djelo za cjelovito čitanje “Pisma iz mog mlina” Alphonsea Daudeta na drukčiji način.
Lektira u nastavi na daljinu
Učenici Osnovne škole Ivana Lovrića tijekom travnja 2020. godine obradili su djelo za cjelovito čitanje “Priče iz davnine” Ivane Brlić-Mažuranić na zanimljiv način. Na razini predmetnoga kurikula trebali su ostvariti sljedeće ishode:
Avantura kroz Osmansko Carstvo
Učenici šestih razreda Osnovne škole Dinka Šimunovića Hrvace cijelu nastavnu cjelinu Osmansko Carstvo i Europa odradili su na daljinu. Za sat ponavljanja odvažili su se na malu avanturu. Za početak su odigrali igru Avantura kroz Osmansko Carstvo, u kojoj trebaju pronaći tajnu šifru za otključavanje sefa, kako bi otkrili glavni zadatak – istražiti, osmisliti i kreirati scenu iz razdoblja Osmanskog Carstva.
Nastava povijesti na daljinu
Učenici Osnovne škole Dinka Šimunovića Hrvace tijekom nastave povijesti na daljinu prikupljanju radove za koje će dobiti ocjene. Kontinuiranim radom na različitim zadatcima stječu različite vještine i znanja, uče istraživati, primjenjivati znanje, upotrebljavati različite digitalne alate i pokazuju svoju kreativnost, a i ozbiljan pristup radu.
Tableti u nastavi
Prostor kreativnih ideja za nastavu „Digitalni kutak 3.c“, predstavlja upute za upotrebu modernih mrežnih alata, edukativnih igrica, izradu digitalnih sadržaja i njihovu provedbu http://www.os-dcesaric-pozega.skole.hr/roditelji_copy_copy_copy.
Digitalni alati za učenike s poteškoćama u razvoju
Motivirana razvijanjem vlastite informacijske pismenosti kao jedne od životnih vještina suvremenog postojanja s jedne strane i nastojanjem unaprjeđenja sustavnog rada s učenicima s teškoćama u razvoju s druge strane u ugodnom okruženju dvadesetak polaznika stručno sam se usavršavala na strukturiranom tečaju “Digitalni alati za učenike s posebnim potrebama” u okviru Erasmus+ KA1 školskog projekta “Creativity LABs”.