prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
djeca
Primjena IKT-a u rehabilitaciji i edukaciji djece s posebnim potrebama

Zahtjevna djeca

Tvrdoglava, svojeglava, prkosna, inatljiva, slobodna, samovoljna, čelične volje, silovita, odlučna, slobodnoga duha ili jednostavno teška, postoje djeca koju je izuzetno teško dobro odgojiti. Lako je s pokornom, dobrom i slatkom djecom. Njihov odgoj jednostavno kao da se događa sam od sebe. Postupno ga prilagođujemo. Vidimo kako se vjetar mijenja i prema tome mijenjamo pravac kretanja.

Primjena IKT-a u rehabilitaciji i edukaciji djece s posebnim potrebama

Kućni ljubimci, da ili ne?

Imati kućnog ljubimca ili ne, dvojba je u mnogim obiteljima s djecom. Jesu li djeca spremna/sposobna za takvu vrstu odgovornosti? Vaša prva pomisao je da bi kućni ljubimac kod vas imao sudbinu svake druge igračke ili novosti nekog drugog oblika; u početku je zanimljiva i dijete se igra samo s njome, a kad se zasiti, ostavi je po strani i zaboravi na nju. Vjerojatno se pribojavate da će na kraju krajeva sva briga o kućnom ljubimcu spasti  samo na vas.

Primjena IKT-a u rehabilitaciji i edukaciji djece s posebnim potrebama

Čitanje i kako ga zavoljeti

Mnogo ljudi čitanje smatra jednostavnom, pasivnom aktivnošću koja uključuje linearno čitanje riječi i postepeno usvajanje njihovog značenja. Baš suprotno, čitanje je vrlo složen proces koji od čitatelja zahtijeva visoki stupanj aktivnog sudjelovanja te uključuje mnoge kompleksne vještine. Uz pisanje i računanje predstavlja osnovu procesa školskog učenja.

Primjena IKT-a u rehabilitaciji i edukaciji djece s posebnim potrebama

Razgovor i slušanje između roditelja i djece

Kad bismo proveli anketu među roditeljima u kojoj bismo ih pitali što im je najvažnije na svijetu, veliki postotak roditelja bi odgovorio da im je na svijetu najvažnije njihovo dijete i njegova sreća. Većina roditelja smatra da prema svojoj djeci postupa dobro, odnosno najbolje što mogu. Tvrde da se trude što više s njima razgovarati,  provoditi s njima kvalitetno vrijeme, iskreno ih voljeti i ispravno ih odgajati.

Primjena IKT-a u rehabilitaciji i edukaciji djece s posebnim potrebama

Empatija kod djece

Empatija je sposobnost razumijevanja emocija drugih ljudi i odgovarajućih načina reagiranja na opažene emocije. Osjećati empatiju prema nekome znači razumjeti što ta osoba osjeća u situaciji u kojoj se nalazi, te razumjeti „što bih ja osjećala i učinila kad bih se nalazila u takvoj situaciji“.

Primjena IKT-a u rehabilitaciji i edukaciji djece s posebnim potrebama

Internetski život djece – kako ga pratiti?

Danas Internet koristi oko 1.2 milijarde ili oko 18 % svjetske populacije (svjesno), a nesvjesno čak oko 30 posto (kroz razne uređaje, telefone, televiziju). Od toga je polovica u uzrastu od 5-18 godina. Sadržaji koje djeca koriste su uglavnom „zabavnog” karaktera – slike, filmovi, chat… i drugi sadržaji za zabavu. Najpopularnije među njima su stranice za upoznavanje preko Interneta, MySpace i Facebook. Zastrašujuć je podatak da je 57% djece na Internetu vidjelo neku vrstu pornografije.

Primjena IKT-a u rehabilitaciji i edukaciji djece s posebnim potrebama

Nasilje među djecom u školama

Većina ljudi ima neka iskustva s okrutnim zadirkivanjem ili tiraniziranjem vršnjaka bilo iz svojih vlastitih školskih dana, bilo kroz školovanje svoje djece. No donedavno se dječje grubosti nisu smatrale društvenim ili problemom vrijednim medicinske pažnje.

Primjena IKT-a u rehabilitaciji i edukaciji djece s posebnim potrebama

Život bez prijatelja

Mnogo roditelja se često upita je li njihovo dijete – usamljeno dijete. Često pate jer i njihovo dijete pati, jer vrlo često od djeteta čuju izjave poput  „Mama, djeca se pod odmorom ne žele igrati sa mnom“ ili „Tata, zašto mene uvijek izaberu zadnjeg za neku igru?“.