Regulacija količine, vremena i uvjeta uporabe medijskih sadržaja, kao i same vrste sadržaja koje djeca mogu gledati, može imati značajan utjecaj na to kakve će učinke mediji imati na djecu i adolescente.
![Postavite pravila: kada, koliko dugo i kakve sadržaje djeca mogu pratiti u medijima](https://www.skole.hr/wp-content/uploads/2020/08/shutterstock_1028688022.jpg)
Regulacija količine, vremena i uvjeta uporabe medijskih sadržaja, kao i same vrste sadržaja koje djeca mogu gledati, može imati značajan utjecaj na to kakve će učinke mediji imati na djecu i adolescente.
U travnju Hrvatski filmski savez nastavlja s programom Senzornih projekcija koje poštuju dječju senzibilnost i različitost. Uz već redovita kina – kino Tuškanac u Zagrebu, kino Gaj u Varaždinu i kino Velebit u Koprivnici pridružuje im se i 13 kina diljem Republike Hrvatske.
Da bi djeca mogla postati kompetentni korisnici medija, moraju ovladati tehnologijom, no mnogo je važnije naučiti ih kako da izgrade kritički stav i podržati ih u tome. Za to im je potrebno iskustvo i mudrost odraslih, njihova uključenost i prisutnost.
Drugog travnja, na rođendan jednog od najvećeg i najslavnijeg pisca dječjih bajki – poznatog Danca Hansa Kristijana Andersena, već se više od trideset godina u svijetu održava Međunarodni dan dječje knjige.
Ovih je dana izrađen video povodom obilježavanja rođendana kampanje Čitaj mi! na kojem poznata spisateljica za djecu Željka Horvat Vukelja čita priču te se obraća roditeljima o važnosti čitanja naglas djeci od najranije dobi.
Hrvatsko knjižničarsko društvo – Komisija za knjižnične usluge za djecu i mladež i Knjižnice grada Zagreba – Knjižnica Medveščak organiziraju stručni skup „Biblioterapijski pristup u radu s djecom i mladima u knjižnici” koji će se održati 26. ožujka 2021. putem Zoom aplikacije za videokonferencije.
Rezultati brojnih istraživanja dječjeg razvoja pokazali su da razvoj otpornosti počinje već od najranijih dana djetetovog života, a usvojeni načini reagiranja i suočavanja sa stresnim događajima iz ranog djetinjstva u velikoj mjeri utječu na kasniji razvoj i nošenje sa životnim nedaćama, problemima i stresom.
Sunčanje, brčkanje u plićaku, plivanje, ljetne su radosti kojima se najviše vesele djeca. Međutim, uživanje u njima u tren oka mogu pokvariti dva morska lika: jež i meduza. Ozljede koje oni zadaju za djecu mogu biti neugodne i bolne, stoga se za njih treba dobro pripremiti.
Učenici 3.D razreda Osnovne škole „Sveti Matej“ Viškovo uključili su se tijekom školske 2019./2020. godine u eTwinning međunarodni projekt „Pružimo djeci ruku ljubavi / We give the children a hand of love“. Projekt u kojem sudjeluju škole iz Italije, Albanije, Armenije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Makedonije, Poljske, Slovačke,Rumunjske i Hrvatske. Autorice projekta su Ivana Bašić i Lidija Hatadi. Učenici su upotrebom i primjenom digitalnih alata u nastavi, suvremenim metodama poučavanja, aktivnim i istraživačkim učenjem kroz razne projektne aktivnosti htjeli usmjeriti pozornost najšire javnosti prema ostvarivanju prava, potreba i aktivnosti s djecom i za djecu.
Učenici 3.D razreda Osnovne škole „Sveti Matej“ Viškovo uključili su se tijekom školske 2019./2020. godine u eTwinning međunarodni projekt „Pružimo djeci ruku ljubavi / We give the children a hand of love“. Projekt u kojem sudjeluju škole iz Italije, Albanije, Armenije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Makedonije, Poljske, Slovačke,Rumunjske i Hrvatske. Autorice projekta su Ivana Bašić i Lidija Hatadi. Učenici su upotrebom i primjenom digitalnih alata u nastavi, suvremenim metodama poučavanja, aktivnim i istraživačkim učenjem kroz razne projektne aktivnosti htjeli usmjeriti pozornost najšire javnosti prema ostvarivanju prava, potreba i aktivnosti s djecom i za djecu.