Ministarstvo hrvatskih branitelja objavilo je Javni poziv za dodjelu nagrade za kratku priču o Domovinskom ratu za učenike srednjih škola u Republici Hrvatskoj te Bosni i Hercegovini u 2025. godini.

Ministarstvo hrvatskih branitelja objavilo je Javni poziv za dodjelu nagrade za kratku priču o Domovinskom ratu za učenike srednjih škola u Republici Hrvatskoj te Bosni i Hercegovini u 2025. godini.
Učenici Osnovne škole Ivana Lovrića u Sinju, članovi planinari „Leteći medvjedići“ za svoju uspon izabrali su jedan od vrhova Dinare – Mali Maglaj, (1455 m).
Ministarstvo hrvatskih branitelja objavilo je šesti Javni poziv za dodjelu nagrade za kratku priču o Domovinskom ratu za učenike srednjih škola u Republici Hrvatskoj te Bosni i Hercegovini u 2024. godini.
U Osnovnoj školi Bartola Kašića u Vinkovcima i ove je godine obilježen Dan sjećanja na žrtve Vukovara.
Izložba Žrtva Vukovara 1991. u suvremenoj umjetnosti otvorena je 17. studenoga 2021. godine u malome predvorju Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu u organizaciji Ministarstva branitelja Republike Hrvatske i Hrvatskoga društva likovnih umjetnika. Izložbu je otvorio predsjednik Vlade Republike Hrvatske Andrej Plenković.
Povodom obilježavanja Dana pobjede i domovinske zahvalnosti, Dana hrvatskih branitelja i 26. obljetnice VRO Oluja, Ministarstvo hrvatskih branitelja predstavit će zbirku “Kratke priče o Domovinskom ratu iz pera srednjoškolaca”.
Ministarstvo hrvatskih branitelja i ove je godine objavilo Javni poziv za dodjelu nagrade za kratku priču o Domovinskom ratu za učenike srednjih škola u Republici Hrvatskoj.
U Osnovnoj školi Bartola Kašića u Vinkovcima obilježen je Dan sjećanja na žrtve Domovinskog rata i Dan sjećanja na žrtvu Vukovara (18. studenog) kroz radionice pod nazivom “Priča o gradu”. Radionice su pripremile i održale profesorice Ivana Spajić i Vlasta Pavlović Elez s učenicima 8. razreda.
Profesorica hrvatskog i engleskog jezika u Ekonomsko-birotehničkoj školi koja gaji golemu ljubav prema materinskom i engleskom jeziku, poetskom izričaju, debatiranju i digitalnom kreiranju, odlučila je brojnim izazovima u Mjesecu hrvatske knjige potaknuti učenike na čitanje, kritičko promišljanje (o važnosti čitanja i vrijednosti knjige), pisanje, likovno i digitalno stvaranje.