Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja objavio je informacije vezane uz naknadne prijave, promjene i odjave ispita državne mature propisane člankom 17. i 18. Pravilnika o polaganju državne mature.

Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja objavio je informacije vezane uz naknadne prijave, promjene i odjave ispita državne mature propisane člankom 17. i 18. Pravilnika o polaganju državne mature.
U ponedjeljak, 24. siječnja 2022. godine, Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja objavio je priručnike za prijavu ispita državne mature u školskoj godini 2021./2022.
U petak, 21. siječnja 2022. godine, Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja objavio je Javni poziv za izbor članova ocjenjivačkih skupina za ispite državne mature u školskoj godini 2021./2022.
Prema Pravilniku o polaganju državne mature (Narodne novine, broj 1/13. i 41/19) učenici s teškoćama i kandidati s invaliditetom mogu ostvariti pravo na prilagodbu na temelju procjene i odluke Centra.
Prema Pravilniku o polaganju državne mature (Narodne novine, broj 1/13. i 41/19 učenici s teškoćama i kandidati s invaliditetom mogu ostvariti pravo na prilagodbu na temelju procjene i odluke Nacionalnog centra za vanjsko vrednovanje obrazovanja.
Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja objavio je stručni izvještaj o državnoj maturi provedenoj u školskoj godini 2020./2021.
Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja objavio je javni poziv kandidatima za izbor osobnih pomagača pristupnicima s teškoćama kod polaganja ispita državne mature u školskoj godini 2021./2022.
Prijave ispita državne mature za ljetni rok u školskoj godini 2021./2022. započele su 1. prosinca 2021. godine u 12.00 sati, a završavaju 15. veljače 2022. godine u 12.00 sati.
Prijave u sustav različite su za pojedine kategorije pristupnika i važno je pratiti naslovnice mrežnih stranica www.ncvvo.hr i www.postani-student.hr na kojima će biti objavljene sve potrebne...
Pogledajmo dvije imaginarne učiteljice zaposlene u hrvatskim školama. Prva učiteljica, nazovimo je Vesna, radi u školi u centru grada, prepunoj računalne opreme i europskih projekata, s učenicima iz ekonomski privilegiranih obitelji, u kojima većina roditelja ima završeno visoko obrazovanje. Druga učiteljica, nazovimo je Jasna, radi u školi na periferiji, koja ima slabiju računalnu infrastrukturu i dosad se još nije uključivala u CARNET-ove i druge projekte, s učenicima koji dolaze iz siromašnijih obitelji, u kojima većina roditelja ima završeno niže ili srednje obrazovanje.