U tijeku je natječaj za upis 3. generacije studenata i studentica na specijalistički studij “E-učenje u obrazovanju i poslovanju”.

U tijeku je natječaj za upis 3. generacije studenata i studentica na specijalistički studij “E-učenje u obrazovanju i poslovanju”.
Moodle, jedan od najpopularnijih sustava za upravljanje učenjem (LMS) na svijetu, slavi svoj 22. rođendan! Razvijen od strane Martina Dougiamasa, koji je kao dijete živio u pustinji u zapadnoj Australiji, 1000 kilometara od najbliže škole, Moodle je zamišljen kao platforma otvorenog koda koja omogućava kvalitetno obrazovanje za sve.
Teorije učenja tumače kako ljudi uče tj. kako ljudski mozak usvaja nova znanja. Znanstvenici se oko toga ne slažu u potpunosti te su pojedine teorije prihvaćene ili odbačene u nekom razdoblju ili od neke skupine znanstvenika.
Kako bi se mogli razumjeti oblici e-učenja potrebno je prvo definirati pojam e-učenja. U najširem smislu to je pojam koji označava učenje pomoću informacijsko komunikacijske tehnologije s ciljem unaprjeđenja procesa učenja.
U zagrebačkom kinu Kaptol Boutique Cinema održana je prva konferencija portala srednja.hr povodom njihovog desetog rođendana.
Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu (FOI) objavio je natječaj za upis studenata na poslijediplomski specijalistički studij E-učenje u obrazovanju i poslovanju. Ovaj inovativni studij FOI provodi u suradnji s Filozofskim fakultetom Sveučilišta u Zagrebu i Hrvatskom akademskom i istraživačkom mrežom – CARNET.
E-učenje je proces obrazovanja (proces učenja i podučavanja) koji se izvodi uz uporabu nekog oblika informacijske i komunikacijske tehnologije, a s ciljem unapređenja kvalitete toga procesa i kvalitete ishoda obrazovanja. [1]
I ove će se godine održati tradicionalni Tjedan Centra za e-učenje od 21. do 25. rujna 2020. godine, ali online putem s obzirom na epidemiološku situciju uzrokovanu pandemijom COVID-19.
Kako bi se mogli razumjeti oblici e-učenja potrebno je prvo definirati pojam e-učenja. U najširem smislu to je pojam koji označava učenje pomoću informacijsko komunikacijske tehnologije s ciljem unaprjeđenja procesa učenja.
George Siemens je obrazovni stručnjak i znanstvenik čija su istraživanja usmjerena na učenje, društvene mreže, analitike učenja, otvorenost u obrazovanju i organizacijsku učinkovitost digitalnih okruženja.