Naš jedini planet Zemlja je izvor naše snage postanka i opstanka.

Naš jedini planet Zemlja je izvor naše snage postanka i opstanka.
Učenici Školske zadruge Svjetionik iz Gimnazije Vukovar ovih su dana oduševili svojom kreativnošću i ekološkom osviještenošću izrađujući jedinstvene biljne terarije uoči nadolazećih blagdana. Kroz proces izrade terarija pokazali su kako spojiti brigu o okolišu, kreativnost i blagdanski duh. Svojim jedinstvenim i ručno izrađenim darovima željeli su razveseliti svoje prijatelje i obitelji te im prenijeti poruku pažnje, zahvalnosti i zajedništva.
U sklopu Erasmus+ i eTwinning projekta “Better Together” Osnovna škola Župa dubrovačka, članovi Vijeća učenika, zajedno sa partnerima iz Francuske i Ukrajine obilježili Dana planeta Zemlje.
Ekološke aktivnosti u OŠ Bakar oduvijek su prihvaćene s veseljem, a kontinuiranim ekološkim aktivnostima učenici postaju svjesni važnosti očuvanja okoliša za dobrobit svih nas.
U tjednu od 24. do 28 travnja 2023. godine OŠ Frana Galovića iz novozagrebačkih Dugava bila je domaćin učiteljima i učenicima partnerskih škola iz Španjolske, Italije, Litve, Turske i Njemačke.
Od početka školske godine učenici 1. b razreda iz Osnovne škole Lipik su s učiteljicom Snežanom Kosanović uključeni u projekt “Eko eTwinneri”.
Učenici Osnovne škole Ante Curać Pinjac obilježili su Svjetski dan voda nizom edukativnih radionica. Gost u razredu bio je Miljenko Marukić koji je učenike upoznao s vlastitim fotografijama morskog dna, za koje je dobio i međunarodna priznanja.
Osnovna škola Trnjanska iz Zagreba provodi Erasmus+ projekt pod nazivom “Ecological literacy for a sustainable future” koji za cilj ima zaštitu bioraznolikosti i smanjenje utjecaja djelovanja čovjeka na klimatske promjene.
Učenici trećeg razreda Osnovne škole Ante Curać – Pinjac s učiteljicom Anamarijom Radovanović sudjeluju u cjelogodišnjem projektu pod nazivom “More naše plavo”.
O bogatoj kulturno povijesnoj baštini grada Solina učenici trećeg razreda Osnovne škole don Lovre Katićasu prethodno usustavili svoja znanja na satovima razrednika gdje su učiteljice prezentirale učenicima kako je prostor oko izvora rijeke Jadro izgledao prije obnove i revitalizacije. Podsjetili su se koje su se manifestacije nekada tamo odvijale te kako je to bogato riječno područje služilo domicilnom stanovništvu za obradu polja čije se navodnjavanje izvršavalo upravo vodom iz Jadra.