U knjižnici VI. osnovne škole Varaždin održana je kreativna radionica Čudovišna simfonija, dio preventivnoga projekta Čudovišne emocije koji sufinancira Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih.

U knjižnici VI. osnovne škole Varaždin održana je kreativna radionica Čudovišna simfonija, dio preventivnoga projekta Čudovišne emocije koji sufinancira Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih.
U sklopu Erasmus projekta “Safe Circle of Positive Energy” autorica je sudjelovala u Portugalu, u Lisabonu, na tečaju pod nazivom “Help You Students Cope With Sress and Anxiety Thanks to Bibliotherapy”.
Dani medijske pismenosti u Osnvnoj školi Frana Frankovića u Rijeci, za učenike u posebnom razrednom odjelu obilježen je predavanjem i radionicom u kojoj su učenici imali zadatak da pomoću micro:bita izraze svoje emocije koje im bude mediji i medijski sadržaji. Na predavanju i radionici spoznali su i osvijestili različite emocije te načine kojima se na naše emocije utječe.
U OŠ Vladimira Nazora Pazin traje Erasmus+ KA122 projekt “Ja sam OK” koji za ciljeve ima mentalno i fizičko zdravlje.
Briga o zdravlju, a posebno mentalnom zdravlju važna je tema školskih preventivnih programa. U okviru preventivnog programa koji se zadnje dvije godine provodi u Komercijalnoj i trgovačkoj školi Bjelovar pod nazivom „Zdravlje prije svega” najveći dio odnosi se na brigu o mentalnom zdravlju i boljem razumijevanju sebe i drugih. U okviru programa održana je edukacija učenika i nastavnika.
Početne tjedne mjeseca svibnja, učenici 2. c razreda Osnovne škole don Lovre Katića iz Solina, nizom su aktivnosti obilježili Dane medijske pismenosti.
Čitanje nas odvodi u svjetove koje nikada ne bismo vidjeli, upoznaje nas s ljudima koje nikada ne bismo upoznali i omogućuje nam osjetiti emocije koje inače ne bismo osjetili.
U sklopu Tjedna cjeloživotnog učenja održana je radionica s učenicima.
Ljude su oduvijek zanimale emocije, a znanstvenici i stručnjaci opisali su ih i klasificirali na vrlo različite načine. Međutim ovih se šest emocija može smatrati osnovnima: sreća, iznenađenost, tuga, ljutnja, gađenje i strah. Među ostalim emocijama tu su krivnja, sram, olakšanje, oduševljenje, ljubav i dr. Te različite emocije mogu se osjetiti na različitim mjestima u tijelu, a moguće je osjećati i mnogo emocija istodobno.
U suradnji s Veleposlanstvom Finske, Agencija za elektroničke medije i Ured UNICEF-a za Hrvatsku u sklopu 4. Dana medijske pismenosti preveli su i prilagodili finske materijale za razvoj medijske i emocionalne pismenosti djece i mladih “Mediji i emocije”.