prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
Emocionalna inteligencija
Googleov dokument kao platforma za zajedničko učenje (o inteligenciji) i kreiranje

Googleov dokument kao platforma za zajedničko učenje (o inteligenciji) i kreiranje

Potaknuta plodovima višegodišnjega rada na eTwinningovim projektima, Ivana Opačak, prof. hrv. i eng. jezika u Ekonomsko-birotehničkoj školi u Slavonskome Brodu (od 18. ožujka 2020. službenoj eTwinningovoj školi), odlučila je „prekopati“ bogatu e-riznicu primjera suradničkoga učenja i zajedničkih materijala projektnih partnera. Među mnogobrojnima istaknuo se jedan, naizgled običan, ali u svojoj jednostavnosti i praktičnosti, veoma zahvalan – Googleov dokument kao „platforma“ za suradničko učenje i kreiranje. Ovdje možete pročitati kako su u školi na daljinu učenici i nastavnica zajedno učili o emocionalnoj i višestrukoj inteligenciji.

Googleov dokument kao platforma za zajedničko učenje (o inteligenciji) i kreiranje

Comenius stručno usavršavanje u Engleskoj

U razdoblju od 21. do 27. travnja 2013. Ivana Opačak, profesorica hrvatskoga i engleskog jezika u Ekonomsko-birotehničkoj školi u Slavonskom Brodu, boravila je u Birminghamu, Engleska. Ondje je, pod vodstvom Victora Allena (Mirror Development & Training Ltd.), održan strukturirani stručni seminar „Razvijanje emocionalne inteligencije u razredu“ koji je okupio devet srednjoškolskih profesora iz pet europskih zemalja – Hrvatske, Švedske, Grčke, Latvije i Litvanije. Sve aktivnosti tijekom stručnoga usavršavanja financirane su u okviru Programa za cjeloživotno učenje (potprogram Comenius) od strane Europske unije preko Agencije za mobilnost i programe EU.

Googleov dokument kao platforma za zajedničko učenje (o inteligenciji) i kreiranje

Emocionalna inteligencija

Inteligencija se opravdano smatra jednim od najvažnijih konstrukata suvremene psihologije, ali isto tako predstavlja i koncepciju oko koje se vrlo često „lome koplja“ znanstvenika i praktičara psihologije.