U Srednjoj školi Ban Josip Jelačić u Zaprešiću Valentino su obilježili virtualno i u učionici.

U Srednjoj školi Ban Josip Jelačić u Zaprešiću Valentino su obilježili virtualno i u učionici.
Kao temu godišnjega projekta Osnovna škola Vladimir Nazor u Čepinu odabrala je bajke. Projekt naziva ‘Bajka u školi’ svoju je krunu trebao imati u periodu oko Dana škole, što je krajem svibnja. Budući da su mjere sprječavanja pandemije onemogućile zamišljenu izvedbu većinu planiranih školskih aktivnosti, i ovaj je projekt doživio prilagodbu u smislu digitalizacije.
dodati Monika Pavić i Maja Jurić -babajja
Jedan od izazova nastave na daljinu jest rad s nadarenim učenicima. U Osnovnoj školi Vladimir Nazor u Čepinu nastava engleskog jezika posebno je motivirajuća određenom broju učenika osmih razreda tek ako nadilazi redoviti program i planirane nastavne sadržaje. Iz toga razloga daroviti učenici u nastavi na dalju često dobiju na odabir složeniju verziju nekoga zadatka ili novi dodatni zadatak koji bi potaknuo njihovu znatiželju i kreativnost.
Profesorica biologije, kemije i prirode Marijana Gudić i profesorica engleskog i njemačkog jezika Ružica Kandić u Osnovnoj školi kraljice Jelene u Solinu, provele su ispitivanje na temu „Povezanost digitalnih kompetencija STEM područja i engleskog jezika“ među učenicima sedmih razreda, pri čemu je sudjelovalo 107 ispitanika.
Učiteljica engleskog jezika Jasminka Šilović u suradnji s knjižničarkom Kristinom Darmopil uz pomoć učenika šestih razreda Osnovne škole Ksavera Šandora Gjalskoga iz Zagreba proveli su projektni zadatak “Recreating Paintings With Stuff You Can Find at Home” tijekom nastave na daljinu.
Učenici 8b razreda Osnovne škole Vladimir Nazor u Čepinu često su vrlo kreativni u realizaciji svojih digitalnih domaćih zadaća. Dio učenika osjeća se vrlo ugodno i sigurno izrađujući uratke na svojim računalima u raznim aplikacijama.
Učenici Ekonomsko-birotehničke škole (smjer Hotelijersko-turistički tehničar) u Slavonskome Brodu i njihova profesorica Ivana Opačak polako prevladavaju izazove nastave na daljinu i postaju svjesni njezinih blagodati. Tijekom 4 sata nastave engleskoga jezika uspješno su ovladali novim digitalnim alatima (Padlet, Genial.ly, Tricider) koji će im koristiti u procesu komunikacije i suradničkoga učenja, ali i diseminacije rezultata i vrednovanja ishoda učenja. U okviru 10. nastavne cjeline “True Art“ obradili su nastavnu jedinicu “Tourism in Dubrovnik“ nakon koje će uslijediti usvajanje vještine uspješnoga prezentiranja i predstavljanje lokalnih znamenitosti po izboru učenika.
Učenici 8. razreda Osnovne škole „Klana“ uz podršku online aplikacije Classtools obradili su nastavnu jedinicu o Albertu Einsteinu na satu Engleskog jezika. Nakon što su iz udžbenika i kroz pretraživanje interneta prikupili sve potrebne informacije, Einsteinu su stvorili fiktivni društveni FakeBook profil.
U svijetu se danas preporučuje, osim engleskoga, ovladati i još jednim jezikom. Osnovna škola Sesvetska Sopnica, u kojoj se odvija nastava engleskoga i njemačkoga jezika te koja je prošlog tjedna proslavila svoj sedmi rođendan, može se pohvaliti da, osim hrvatske, ima i englesku i njemačku verziju web stranica.