prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
Erasmus+
Outdoor classroom day – dan kada učionica postaje okruženje koje nas okružuje

Outdoor classroom day – dan kada učionica postaje okruženje koje nas okružuje

Dokazano je da outdoor učenje pomaže u razvoju zdrave, znatiželjne i aktivne djece koja su bolje povezana sa svojom okolinom. Prirodno okruženje smanjuje stres kod učenika, daje osjećaj smirenosti i djecu čini sretnijom. Upravo iz tog razloga rovinjska OŠ Jurja Dobrile provodi različite projekta kojima je cilj osposobljavanje učitelja za provedbu izvanučioničke nastave, a najnoviji je upravo Erasmus+ projekt STEPS.

Online radionica o klimatskim promjenama

Online radionica o klimatskim promjenama

U srijedu, 26. svibnja 2021. godine, u online formatu održat će se radionica “Akcijama za klimu do klimatskih heroja“. Cilj radionice je okupiti mlade, učenike, studente, obrazovne djelatnike, organizacije civilnoga društva i sve ostale koje zanimaju klimatske promjene i predstaviti otvorenu platformu za e-učenje o klimatskim promjenama.

Stvaranje kutaka za čitanje u Drnju i Hlebinama

Stvaranje kutaka za čitanje u Drnju i Hlebinama

Članovi Erasmus+ tima “TITLE” Osnovne škole Fran Koncelak Drnje su stvaranjem kutaka za čitanje u Drnju i Hlebinama na poseban način obilježili ovogodišnju Godinu čitanja i u nju izvrsno utkali planirane projektne aktivnosti poticanja čitanja.

Erasmus+ za 2021: Hrvatskoj na raspolaganju više od 28 milijuna eura

Erasmus+ za 2021: Hrvatskoj na raspolaganju više od 28 milijuna eura

Europska komisija je krajem ožujka usvojila prvi godišnji program rada programa Erasmus+ za razdoblje od 2021. do 2027. godine. S proračunom od 26,2 milijarde eura (u usporedbi s 14,7 milijardi eura za razdoblje 2014.-2020.), nadopunjenog s oko 2,2 milijarde eura iz vanjskih instrumenata Europske unije, novi i unaprijeđeni program financirat će mobilnost u svrhu učenja i projekte međunarodne suradnje za 10 milijuna Europljana svih dobnih skupina, različitih mogućnosti i podrijetla.

Erasmus+ projekt “STEAM and Robotics: a new learning approach”

Erasmus+ projekt “STEAM and Robotics: a new learning approach”

Srednja škola Ban Josip Jelačić ove je školske godine ušla u još jedan Erasmus+ KA229 projekt “STEAM and Robotics: a new learning approach”. Projektni koordinator je Italija, a partneri su iz Litve, Grčke i Bugarske i Hrvatske. Predviđeno trajanje projekta je 24 mjeseci (od rujna 2020. do rujna 2022. godine).

Erasmus+ u Osnovnoj školi braće Radića, Bračević

Erasmus+ u Osnovnoj školi braće Radića, Bračević

Osnaživanje digitalnih vještina učitelja i učenika u Osnovnoj školi braće Radića, Bračević provodi se stalnim međunarodnim stručnim usavršavanjima. Usavršavanja su ostvarili sudjelovanjem u projektima koji su sufinancirani programom Erasmus+, a u praksi su ih ove godine primijenili i za organizaciju virtualne Noći muzeja.

Uz Erasmus+ do programa mentorstva: mali dodatak školi za velik utjecaj na učenike

Uz Erasmus+ do programa mentorstva: mali dodatak školi za velik utjecaj na učenike

Činjenica je da hrvatski obrazovni sistem više teoretski, nego praktično učenike priprema za stvarni svijet i radno okruženje. Ipak, postoje načini kako iskustvo i rezultat obrazovanja možemo učiniti bogatijim i relevantnijim uz minimalan trud. Jedan od njih je program mentorstva kakav provodi Privatna škola Futura – program u kojem se učenik spaja sa stručnjakom iz profesije od učenikovog interesa i na taj način se neformalno priprema za karijeru kojoj stremi.

Srednja škola Metković provodi deset Erasmus+ projekata

Srednja škola Metković provodi deset Erasmus+ projekata

Program Erasmus+ usmjeren je na poboljšanje kvalitete odgoja i obrazovanja, poučavanja i učenja i najveći je program Europske unije namijenjen obrazovanju, osposobljavanju, mladima i sportu. Pruža priliku za razvoj profesionalnih vještina kroz internacionalnu suradnju putem mobilnosti i primjenu inovativnih sadržaja i praksi.