Na satovima hrvatskoga jezika raznovrsnim aktivnostima učenici dvaju sedmih razreda OŠ Nikola Tesla iz Rijeke ostvarili su ciljeve eTwinning projekta “Zdrave prehrambene navike 2”.

Na satovima hrvatskoga jezika raznovrsnim aktivnostima učenici dvaju sedmih razreda OŠ Nikola Tesla iz Rijeke ostvarili su ciljeve eTwinning projekta “Zdrave prehrambene navike 2”.
Učenici osnovne škole dr. Vinka Žganca iz Zagreba sudjelovali su u još jednom eTwinning projektu u kojem su razmjenjivali razglednice na engleskom jeziku sa školama iz Europe.
U tjednu od 14. do 19. siječnja 2025. u Srednjoj školi Ban Josip Jelačić u Zaprešiću gostovali su partneri iz Belgije, u sklopu eTwinning projekt „Crossing Cultures Exchanges“.
Učenici Strojarske i prometne škole iz Varaždina 2. A razreda zanimanja strojarski računalni tehničar, zajedno s razrednicom Anom Marketin-Sedlar, sudjelovali su na terenskoj nastavi u sklopu eTwinningova projekta “Wrap me”.
I ove godine OŠ dr. Franje Tuđmana Brela aktivno sudjeluje u više eTwinning projekata.
Vježbeničke tvrtke su važan alat u pripremi učenika za buduće poslovne aktivnosti. Rad u ovakvom okruženju omogućuje učenicima da steknu praktična znanja i vještine koje su neophodne za uspješan ulazak na tržište rada.
Nastavnica Ivana Imbrija iz Srednje škole Ban Josip Jelačić prisustvovala je godišnjoj eTwinning konferenciji „Wellbeing at school“ koja se održala u Bruxellesu od 26. do 28. rujna ove godine.
Međunarodni eTwinning projekt „The magic of legends and forgotten dishes / Čarolija legendi i zaboravljenih jela“ suautorski je projekt učiteljice Ljiljane Štanfelj (OŠ „Dobriša Cesarić“ Osijek) i učiteljice Hediye Usdu (Halitpaşa İlkokulu, Erdek, Turska). Projekt započinje od mjeseca rujna 2024. i traje do kraja travnja 2025. godine.
Međunarodni eTwinning projekt suautorski je projekt učiteljice Anite Čorak (OŠ „Dobriša Cesarić“ Osijek) i učiteljice Jelene Kenić (OŠ “Dr Dragiša Mišović” Čačak, Srbija).
Učenici 4. i 6. razreda Osnovne škole Bukovac iz Zagreba su sudjelovali u eTwinning projektu “Literary Knolling Project” tijekom šk. god. 2023./2024. u kojem su surađujući s vršnjacima iz Portugala, Češke, Slovačke i Italije razvijali svoje čitalačke vještine na materinjem i engleskom jeziku.