prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
eTwinning projekt
Razvoj čitalačkih vješina kao izazov inovativnog učenja

Razvoj čitalačkih vješina kao izazov inovativnog učenja

Svjesni smo činjenice da će današnji učenici radije potražiti informaciju na internetu nego u knjigama jer ono zahtijeva manji angažman i disciplinu. Kako onda čitanje knjiga učiniti atraktivnim, a istovremeno knjige zanimljivim i zabavnim medijem?

Kad si zdrav, onda si i sretan

Kad si zdrav, onda si i sretan

Kako bi potakle učenike na samostalno istraživanje, suradničko učenje te primjenu znanja u svakodnevnom životu, mijenjajući nezdrave navike zdravima, učiteljice Andrea Barac iz Osnovne škole Zvonka Cara iz Crikvenice i Bojana Lanča iz OŠ-SE “San Nicolò” iz Rijeke, odlučile su se na poziv partnera iz Turske uključiti u eTwinning projekt “Your happiness will be shaped by your health”. 

Projekt “Sing, play and dance traditional music”

Projekt “Sing, play and dance traditional music”

Učenici školskog zbora, mandolinskog orkestra, kao i petih, šestih i sedmih razreda Osnovne škole Meje iz Splita s mentorom Markom Čupićem, prof. glazbene kulture u šk. god. 2022/23 sudionici su cjelogodišnjeg eTwinning međunarodnog projekta “Sing, play and dance: Traditional music”.

Adventski kalendar

Adventski kalendar

Doba Adventa je posebno, budi osjećaj topline, radosti darivanja i vjere u bolje sutra. U tom ozračju Srednja škola Ivana Meštrovića Drniš i Ekonomsko-birotehnička i trgovačka škola Zadar već treću godinu provode projekt Adventski kalendar koji ima za cilj promovirati i povezati strukovne škole u Republici Hrvatskoj.

Kako zavoljeti čitanje?

Kako zavoljeti čitanje?

Potaknuti učenike na čitanje je problem koji se godinama provlači kao pitanje na različitim edukacijama, seminarima, projektima i stručnim vijećima. Tijekom prošle školske godine 2021./22. Ana Vuksanović bila je učiteljica 4.b razreda Osnovne škole August Šenoa u Osijeku i neke od ključnih zadataka koje si je zadala je bio približiti učenicima čitanje, izgrađivati kulturu čitanja i razvijati njihovo kritičko mišljenje, potaknuti radost, interes i motivaciju kako bi se razvijali u osobe koje mogu samostalno i kritički doživjeti i vrednovati nova književna dijela s kojima se susreću.