Početkom lipnja 2019. godine provedene su završne aktivnosti eTwinning projekta Scratch our culture with stories and games u kojem su sudjelovali učenici 6. b razreda II. osnovne škole Čakovec pod vodstvom učiteljice informatike Ive Naranđe.
eTwinning projekt Transformation To Green IT
Tijekom školske godine 2018./2019. učenici osmog razreda II. osnovne škole Čakovec u sklopu izborne nastave informatike sudjelovali su u eTwinning projektu Transformation To Green IT. U projektu je sudjelovalo trinaest škola iz sedam država (Španjolske, Grčke, Turske, Latvije, Litve, Francuske i Hrvatske).
Hrvatski učitelji na eTwinning Slavic Seminaru u Bugarskoj
Sofija u Bugarskoj bila je u periodu od 16. do 18. svibnja 2019. godine domaćin Multilateralnog seminara OUTDOOR ACTIVITIES IN THE ETWINNING PROJECTS – eTwinning Slavic Seminar na kojem je sudjelovalo šest odgojno-obrazovnih djelatnika osnovnih i srednjih škola iz Hrvatske: Alma Šuto iz Osnovne škole Zmijavci, Irena Buđa iz Osnovne škole Mače i Osnovne škole Belec, Dunja Klarić iz Osnovne škole Poreč, Valentina Novak iz III. Gimazije Zageb, Ana Marinić iz Osnovne škole Podmurvice te Danijel Forjan iz Osnovne škole Domovinske zahvalnosti.
eTwinning: Proljetna kampanja 2019. u OŠ Vladimira Nazora Pribislavec
Ovogodišnja tema eTwinningove proljetne kampanje bila je demokratsko sudjelovanje, a škole su bile pozvane na putovanje kroz eTwinningovu galaksiju i stvaranje idealne eTwinning galaksije. Kao eTwinning škola, Osnovna škola Vladimira Nazora Pribislavec sudjelovala je u eTwinningovoj proljetnoj kampanji u grupi Spring Campaign 2019 i proslavi Dana eTwinninga.
Prvi Euro tjedan vještina stečenih u SOO u Ekonomsko-birotehničkoj školi
Ekonomsko-birotehnička škola u Slavonskom Brodu (EBŠ) od ove je godine službeni europski partner prepoznatljiv na međunarodnoj interaktivnoj karti događanja u Europskom tjednu vještina stečenih u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju (SOO). Cilj ovoga tjedna koji se, na inicijativu Europske komisije, organizira treću godinu zaredom, je podizanje svijesti o važnosti SOO (za budućnost) u lokalnoj, nacionalnoj i međunarodnoj zajednici.
Kompostirajmo zajedno za dobrobit okoliša i ljudi
Kompostiranje kao najstariji način recikliranja otpada ima višestruke koristi za okoliš, pojedince i zajednicu i u OŠ Vladimira Nazora Pribislavec prepoznato je kao važna tema kojoj se pristupilo na pedagoško inovativan način pokretanjem eTwinning projekta. Projektne su aktivnosti osmišljene tako da u središte procesa učenja postavljaju učenike.
OŠ Strahoninec postala eTwinning školom
Na natječaju za eTwinning škole koji je bio objavljen 2017. godine, Osnovna škola Strahoninec prijavila se i prošla dva kruga prijave i opsežnu anketu o svome radu. Od travnja 2018. godine postala je eTwinning školom uz ostalih 39 škola u Hrvatskoj, odnosno ukupno 1211 škola u Europi na period do 2019. godine.
Info dan mreža i inicijativa: Euroguidance, eTwinning, Eurodesk, ECVET, Europass i Europska oznaka jezika
Agencija za mobilnost i programe EU organizira Info dan mreža i inicijativa – Euroguidance, eTwinning, Eurodesk, ECVET, Europass i Europska oznaka jezika koji će se održati u ponedjeljak, 25. rujna 2017. godine u Zagrebačkom kazalištu lutaka.
Mrežno događanje “Pitaj Nacionalnu službu za podršku eTwinningu “
Danas, 29. kolovoza 2017. od 17 do 18 sati održat će se mrežno događanje “Pitaj NSS-a”. Događanje je otvorenog tipa i namijenjeno je svim eTwinnerima koji djelatniku Nacionalne službe za podršku eTwinningu žele uputiti pitanja vezano za korištenje eTwinninga i provedbu eTwinning projekata.
Put do umjetnosti kroz prijateljstvo
U kolovozu 2017. godine Osnovna škola Otona Ivekovića i šest partnerskih europskih škola završavaju dvogodišnji Erasmus + projekt „VEAC: Values, the Essence of an Active Citizen“. Glavni koordinator je Kuusalu Keskkool iz Estonije, a partneri iz Italije, Norveške, Poljske, Portugala, Turske i Hrvatske. Projekt se bavi promišljanjem vrijednosti kao temelja života pa i školovanja. Kroz projekt su se tražili putovi podizanja kvalitete rada u školi da bi se preveniralo rano napuštanje školovanja i razvijao pozitivan odnos učenika prema školi.