prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
eTwinning
eTwinning projekt Digital Citizen – How and Why

eTwinning projekt Digital Citizen – How and Why

Osnovna škola Vladimira Nazora Pribislavec završila je provedbu eTwinning projekta „Digital Citizen – How and Why“. Projekt je pokrenut tijekom Tjedana eTwinninga u listopadu 2016. godine, a autorice su učiteljice Iva Naranđa iz Osnovne škole Vladimira Nazora Pribislavec i Cecilia Vicoveanu iz škole Palatul Copiilor, Botosani, Rumunjska. 

eTwinning projekt Digital Citizen – How and Why

Slavenski kontaktni seminar u Slovačkoj

U organizaciji Agencije za mobilnost i programe Europske unije od 11. do 13. svibnja 2017. godine održan je Slavenski kontaktni seminar u Bratislavi u Slovačkoj s temom „Umrežavanje s kolegama iz slavenskih zemalja“ u sklopu eTwinning suradnje. Na seminaru je sudjelovala i Slađana Ninković, učiteljica razredne nastave iz Osnovne škole Ante Starčevića, Rešetari. 

eTwinning projekt Digital Citizen – How and Why

Kontakt seminar u Krakowu

Grad na rijeci Visli, kojeg krasi prekrasan dvorac Wawel, u listopadu je ugostio 59 učitelja, profesora i odgajatelja iz osam europskih zemalja. Organizatori seminara su bili: eTwinning,  Poljski NSS, Organizacija za razvoj obrazovanja i Erasmus+, a tema edukacije je bila “Kako poboljšati kvalitetu eTwinning projekata?“.  Seminar je bio namijenjen naprednim korisnicima eTwinninga, a krajnji cilj bio je osmisliti projekt, prijaviti ga, implementirajući stečeno znanje.

eTwinning projekt Digital Citizen – How and Why

eTwinning radionica u Istanbulu i nastava na otvorenom

Pomalo nevjerojatno zvuče rezultati znanstvenih istraživanja koji otkrivaju da više od 60% školske djece radije izabire gledanje televizijskog programa ili igranje video igrica nego odlazak na svježi zrak. U Velikoj Britaniji trećina djece uzrasta od 6 do 15 godina nikad se nije verala po drveću, četvrtina se nikad nije kotrljala niz nizbrdicu, a mnoga djeca nikad nisu puštala zmaja.