Od 11. do 13. listopada 2024. godine učiteljice OŠ Pantovčak su sudjelovale na prvom trodnevnom transnacionalnom sastanku u Dublinu, Irska, u sklopu novog uzbudljivog Erasmus+ KA220 projekta. Konzorcijska skupina, koja predstavlja partnere iz OŠ Pantovčak (Hrvatska), Srednja škola Bedekovčina (Hrvatska), Collège Combe de Savoie (Francuska), Scoil Fhursa (Irska), Escola Secundária Jerónimo Emiliano de Andrade (Portugal), CEIP Guernica (Španjolska) te RiTEH, Sveučilište u Rijeci (Hrvatska), okupila se kako bi dalje razvili i koordinirali napore projekta usmjerenog na unapređenje obrazovanja putem AI tehnologija.
Unapređenje STEM obrazovanja u projektu “BudiSTEMfluencer”
Osnovna škola Nikole Tesle iz Zagreba provela je europski projekt “BudiSTEMfluencer” s ciljem unapređenja STEM obrazovanja u partnerstvu s Osnovnom školom Lučko i Osnovnom školom Vugrovec-Kašina, podržan od strane Razvojne agencije Zagreb i norveške GovTech tvrtke Åpenhet.
Europski projekt “Budi STEMfluencer” – drugačiji pristup znanosti
Osnovna škola Nikole Tesle provodi europski projekt “Budi STEMfluencer” u partnerstvu s osnovnim školama Lučko i Vugrovec Kašina, Razvojnom agencijom Zagreb te norveškim partnerom Åpenhet. Projektna prijava napisana je u suradnji s Razvojnom agencijom Zagreb, a u sklopu poziva “Jačanje STEM vještina u osnovnim školama i razvoj regionalnih znanstvenih centara za osnovnoškolski odgoj i obrazovanje u STEM području”.
Erasmus+ tečaj o informacijsko komunikacijskim tehnologijama u Ljubljani
U okviru Erasmus+ KA 121 projekta koji se provodi u Osnovnoj školi Sveti Petar Orehovec učiteljica Ivana Svrtan, koja u školi radi kao učiteljica hrvatskoga jezika, boravila je tijekom svibnja sedam dana u glavnom gradu Republike Slovenije, Ljubljani.
Učeničke akcije u borbi protiv klimatskih promjena – Zelenije sutra
U sklopu natječaja “Učeničke akcije protiv klimatskih promjena”, Srednja strukovna škola ban Josip Jelačić u Sinju odabrana je za dodjelu financijske potpore za projekt “Zelenije sutra”. Projekt je odobrila Zaklada Solidarna, koja se zalaže za ljudska prava i solidarnost.
Rezultati projekta FLIP u Osnovnoj školi Horvati
Nakon dvije godine sudjelovanja u međunarodnom KA2 projektu FLIP: Finding Learning Inovative Paths, koji je financiran sredstvima Europske unije, i nakon četiri transnacionalna sastanka učenika i učitelja iz Rumunjske, Grčke, Italije i Hrvatske, sudionici projekta iz Osnovne škole Horvati došli su do vrijednih spoznaja koje će im pomoći u namjeri poboljšanja standarda i kvalitete poučavanja.