U sklopu 16. Festivala prava djece, učenici 2.C razreda Gimnazije Vukovar aktivno su sudjelovali na radionici „Kako prepoznati granicu između sadržaja koji pomažu od onih koji odmažu?“.
![Kako prepoznati granicu između sadržaja koji pomažu od onih kojih odmažu?](https://www.skole.hr/wp-content/uploads/2019/07/shutterstock_1146012125.jpg)
U sklopu 16. Festivala prava djece, učenici 2.C razreda Gimnazije Vukovar aktivno su sudjelovali na radionici „Kako prepoznati granicu između sadržaja koji pomažu od onih koji odmažu?“.
Učenici Gimnazije Vukovar imali su priliku pogledati film o Draženu Petroviću kako bi dublje upoznali život i postignuća ovog izvanrednog sportaša. Cilj je bio proširiti njihova znanja o Draženovom životu te ih inspirirati njegovom nevjerojatnom upornošću, radnom etikom i strašću prema ostvarenju snova. Film je poslužio kao snažna motivacija mladima, prenoseći univerzalne poruke o važnosti truda i vjerovanja u sebe na putu do uspjeha.
U Gradskoj knjižnici Vukovar, u prostoru Odjela za mlade „Spajalica“, 7. studenog 2024., održana je jedinstvena radionica koja je uspješno povezala četiri naizgled nespojiva područja: glagoljicu, Brailleovo pismo, periodni sustav elemenata i kriptografiju.
Među brojnim projektima, učenice Gimnazije Vukovar, Lara Grlić i Iva Bajac, predstavile su svoj inovativni rad pod nazivom Nova dimenzija kulturne baštine. Naziv projekta ukazuje na važnost povezivanja hrvatske kulturne baštine s modernim tehnologijama, čime se uspostavlja trajna veza između tradicije i inovacija.
Povodom Europskog tjedna programiranja, u Gimnaziji Vukovar organiziran je niz aktivnosti osmišljenih kako bi se potaknuo interes učenika za programiranje, tehnologiju i digitalnu pismenost. Organizirane su radionice, natjecanja i projektne aktivnosti u kojima su učenici razvijali tehničke, kreativne i analitičke vještine.
S ciljem popularizacije djela i značaja nobelovca Lavoslava Ružičke, učenici 3. a razreda Gimnazije Vukovar, pod vodstvom nastavnica Sanje Pavlović Šijanović i Damire Nujić, sudjelovali su u jedinstvenom iskustvu – posjetu znanstvenom Escape Roomu.
Radionica “Astrolab”, održana je u četvrtak, 3. listopada 2024. u Gradskoj knjižnici Vukovar povodom Svjetskog tjedna svemira. Djeca i mladi okupili su se kako bi kroz interaktivne eksperimente, kviz i suradnju otkrili čudesni svijet svemira i prirodnih znanosti. Atmosfera ispunjena znatiželjom i entuzijazmom odražavala je želju za učenjem i istraživanjem.
Na ovogodišnjem su susretu učenici Gimnazije Vukovar sudjelovali s dva zapažena rada kojima su istaknuli važnost znanstvenih istraživanja u svakodnevnom životu.
Vukovarski gimnazijalci ove su godine prvi puta sudjelovali u online projektu Instituta za inovacije „Digitalni inovacijski inkubator“ kojemu je cilj potaknuti učenike na kreativno promišljanje i osmišljavanja ideja i razvoja projekta te ih kroz StellarPlatform.com platformu, povezati oko područja i tema koje ih vesele i zanimaju.