U posljednjem nastavku upoznavanja digitalnih alata koji omogućavaju jednostavno i kreativno vrednovanje nastave Glazbene umjetnosti, predstavit ćemo dva nova i od prethodno navedenih, drukčija alata, Wizer.me i Plickers.
Glazbena umjetnost i vrednovanje digitalnim alatima (drugi dio)
U nastavku našeg upoznavanja digitalnih alata koji omogućuju jednostavno i kreativno vrednovanje nastave Glazbene umjetnosti, predstavit ćemo dva nova alata, Exam.net i Quizizz. Kao i u prethodnom članku, kada smo predstavili Socrative i Kahoot, ovi se alati mogu koristiti za sve vrste vrednovanja, kao i načine.
Glazbena umjetnost i vrednovanje digitalnim alatima (prvi dio)
Provedbom Obrazovne reforme – Škole za život, čija je realizacija sustavno započela 2019. godine, svi su nastavni predmeti doživjeli veće ili manje korjenite promjene u vidu organizacije i raspodjele na obvezne i preporučene obrazovne sadržaje.
Glazbena umjetnost u nastavi na daljinu
Specifičnost pojedinih nastavnih predmeta došla je do izražaja u učenju i poučavanju predmetnih sadržaja tijekom nastave na daljinu. Taj novi oblik nastavnog procesa različito su doživjeli učenici i nastavnici. Njihovo zadovoljstvo, stavove i ukupni doživljaj kvalitete nastave na daljinu saznali smo kroz provedeno istraživanje koje je potvrdilo i opovrgnulo unaprijed zadane hipoteze.