Učenici prvih razreda I. OŠ Varaždin u ponedjeljak, 13. svibnja 2024. godine, na zanimljiv su način vježbali matematiku i crtali na satu likovne kulture.
![Uz pomoć robota učenici crtali i vježbali matematiku](https://www.skole.hr/wp-content/uploads/2022/06/shutterstock_1018575892.jpg)
Učenici prvih razreda I. OŠ Varaždin u ponedjeljak, 13. svibnja 2024. godine, na zanimljiv su način vježbali matematiku i crtali na satu likovne kulture.
U četvrtak, 15. veljače 2024. I. OŠ Varaždin provela je projektni dan na temu „Medijska pismenost“.
Učenici 6. razreda OŠ Petrijanec i I. oš Varaždin su sa svojim učiteljicama Jasminkom Belščak i Tamarom Ređep proučavali što je FOMO i osmislili savjete za smanjivanje tog straha.
Nakon prve edukativne igre “Angels and the Dragon” koja je oduševila sve učenike, učitelje i širu javnost, učitelji i učenici I. Osnovne škole Varaždin izradili su svoju drugu edukativnu igru pod nazivom “Stolen Chest Adventure”. Obje igre su rezultat Erasmus projekta “Igrifikacija u nastavi” i namijenjene su učenicima viših razreda.
Glavni cilj projekta je osmišljavanje i provođenje radionica pomoću kojih će učenici raditi na usavršavanju „životnih vještina“ čime se direktno utječe na razvoj fine motorike, kreativnosti, spretnosti i snalažljivosti kod učenika. Osim toga, projekt je usmjeren na poticanje suradnje i zajedništva kod učenika i uočavanje važnosti grupnog rada kao ključa uspješnog poduzetništva.
U sklopu Erasmus projekta “Igrifikacijom do boljih rezultata” čiji je nositelj I. osnovna škola Varaždin, učenici i učitelji škole izradili su svoju prvu edukativnu igru koju će koristiti za ponavljanje nastavnih sadržaja iz povijesti i geografije. Projekt je ostaviro najviše bodova od svih prijavljenjih projekata 2018. godine od strane Agencije za mobilnost i programe EU, a u njemu sudjeluju i projektni partneri iz Slovenije (OŠ Bistrica ob Sotli) i Španjolske (CEIP Bernardino Perez).