U Osnovnoj školi Bakar u integriranom radnom danu učenici su vrijeme proveli u spontanoj i slobodnoj igri bez intervencije učiteljica.
Izložba “Vremeplov dječje igre”
Gostujućom izložbom Saveza društava “Naša djeca” Hrvatske “Vremeplov dječje igre” koja se otvara u subotu, 23. travnja 2022. u 12 sati, završava veliki izložbeni projekt Etnografskog muzeja “Igračke – djetinjstvo zauvijek”.
Muzejske radionice za školarce
Etnografski muzej pripremio je novi ciklus radionica za školarce ”U muzejskom hladu II” od 20. do 23. srpnja 2021. godine.
Radionica za djecu: “Moja omiljena igračka”
Radionica Hrvatskog povijesnog muzeja u gostima u Etnografskom – ‘Moja omiljena igračka’ održat će se u četvrtak, 8. srpnja, u Etnografskom muzeju u Zagrebu. Prijave su u tijeku.
Izložba “Igre i igračke – svjedoci vremena”
U subotu 12. lipnja 2021. godine u zagrebačkom Etnografskom muzeju svečano će se otvoriti izložba Hrvatskog povijesnog muzeja pod nazivom “Igre i igračke – svjedoci vremena”.
Veseli plišanac kao razredni ljubimac
U svakom razrednom odjelu ima učenika koji su emocionalno jako zreli i odlično socjalizirani od prvog dana. Također, u svakom odjelu uvijek ima i sramežljive, tihe i samozatajne djece do koje je teško doprijeti. Zna se dogoditi da prođu tjedni dok se takvoj djeci čuje glas. Često prođe cijeli 1. razred dok se takvo dijete ne odvaži i samostalno poželi nešto ispričati dok ga cijeli razred sluša.
Radionica “Izrada tradicijskih igračaka” u Osnovnoj školi Ljudevita Gaja u Osijeku
Osnovna škola Ljudevita Gaja Osijek sudjeluje u projektu “Izrada eko etno igračaka” pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti i obrazovanja. Projekt je napisala prof. Ivana Kapetanović. Cilj projekta je da učenici nauče samostalno izraditi tradicijsku igračku od drveta predviđenim aktivnostima i metodama rada i uoče važnost očuvanja tradicije.
Povijest igara u Osnovnoj školi Drenje
Učenici predmetne nastavne Osnovne škole Drenje, s učiteljicom povijesti Zlaticom Dumančić donijeli su svoje paučinom prekrivene igračke u učionicu povijesti i pokrenuli igru. Projektom „Igračke kroz odrastanje“ približili su se i osjetili ljepotu igranja, ispričali svoje priče, naveli godine te otkrili da nisu odrasli. Samo pokušavaju oponašati odrasle, a zaboravljaju da se odrasta učenjem, a ne oponašanjem. Fotografije s izložbe moguće je pogledati ovdje.