Uzimajući u obzir navedene spoznaje i potrebe, kako učenika tako i nastavnika, u OŠ Frana Galovića već duži niz godina koriste igre u nastavi kemije kao sastavni dio poučavanja.
Down i ja, prijatelja dva
Učenici sedmih i osmih razreda Centra za odgoj i obrazovanje Tomislav Špoljar su zajedno s učenicima odgojno-obrazovnih skupina A4 i A7 zakoračili u šareni štafetni svijet i obilježili Svjetski dan osoba s Down sindromom.
Povijest Olimpijskih igara
Olimpijske igre ili Olimpijada najveći je sportski spektakl. Postoje ljetne i zimske, a održavaju se svake četiri godine u drugom gradu.
Opasnosti multiplayer igara i rizično ponašanje
Multimedijske računalne igre danas predstavljaju jedan od najčešćih oblika digitalne zabave, a posebno su popularne one s više igrača (multiplayer games), koji igraju zajedno ili u timovima na mreži te pritom komuniciraju.
Školski dan stripa
Dugogodišnji knjižničar VI. osnovne škole Miroslav Cmuk prošle je godine preminuo u 39. godini nakon duge i teške bolesti, a na mnoge generacije učenika ostavio je neizbrisiv trag. U njima je probudio želju za čitanjem, osobito čitanjem stripova koji su mu i samom bili jedna od najdražih umjetnosti.
Matematički ulični festival
Matematički ulični festival održat će se u subotu, 29. listopada na četiri lokacije u Zagrebu, cilj mu je popularizirati matematiku zabavnim igrama i najaviti 10. Večeri matematike koja će se održati 1. prosinca diljem Hrvatske, priopćilo je Hrvatsko matematičko društvo.
Videoigre (kao alat) u nastavi
Ono što nam je digitalna tehnologija donijela, a osmišljeno je radi zabave, svakako su videoigre. Otkako je prva igrica Tennis for two predstavljena javnosti, prošle su čak 64 godine! Svijet videoigara iznimno je napredovao na različitim razinama, a virtualna stvarnost nešto je o čemu su naši djedovi i bake mogli samo sanjati.
Erasmus + KA2 “Games for learning Science” LTTA u našoj školi
U Zagrebu, od 13. do 18. listopada 2019. godine, Osnovna škola Frana Galovića iz Zagreba partner je u Erasmus + KA2 projektu pod nazivom „Games for learning Science“ (GFLS). Projekt se odvija u periodu od rujna 2018. godine do kolovoza 2020. godine, a glavni je cilj igrama učenicima približiti znanost i olakšati usvajanje znanja iz STEM područja. Partnerske škole su iz Španjolske, koja je ujedno koordinatorska zemlja i Grčke, Češke i Latvije.
Informirajte se i postavite ograničenja u kupnji igra i aplikacija
Mnogi će se roditelji neugodno iznenaditi kada vide da je dijete, bez njihova znanja, potrošilo novac na novu igru ili aplikaciju, ili na neke dodatne mogućnosti u inače možda i besplatnoj igri. Dobro je znati da se ovakvo nešto može dogoditi i unaprijed se informirati, razgovarati i dogovoriti pravila s djetetom i, ako smatrate da je potrebno, postaviti ograničenja na uređaju.
Budućnost igara u obrazovanju
Gemifikacija je trend koji neće uskoro nestati. Elementi edukacijskih igara koje upotrijebite u nastavi mogu pomoći u stvaranju dinamičnog i interaktivnog okruženja, koje će doprinijeti angažiranosti učenika. Gemikifacija kao trend ima brojne odlike koje bi mogle utjecati na to da ostane popularna dulje vremena.