Među najpoznatijim svjetskim influencerima nalaze se i maloljetnici, pa čak i djeca predškolske i rane školske dobi. Mnoge od njih u virtualni su svijet uključili njihovi roditelji i na taj način počeli zarađivati. Kako bi se djecu zaštitilo od izrazito ambicioznih roditelja i spriječilo iskorištavanje djece, neke države već su donijele ili planiraju donijeti zakon koji će onemogućiti roditeljima ostvarivanje zarade iskorištavanjem vlastite djece.
Razlike između mikro, makro i megainfluencera
Tko su mikro, makro i meganinfluenceri saznajte iz poglavlja o vrstama influencera s obzirom na broj pratitelja iz radnog priručnika za nastavnike i roditelje učenika osnovnih i srednjih škola “Influenceri i njihova uloga u životima djece i mladih”.
Razlike između mikro, makro i megainfluencera
S obzirom na broj pratitelja razlikujemo mikroinfluencere, makroinfluencere i megainfluencere (Kaya, Mulcahy, Parkinson, 2020).
Djeca kao influenceri
Među najpoznatijim svjetskim influencerima nalaze se i maloljetnici, pa čak i djeca predškolske i rane školske dobi. Mnoge od njih u virtualni su svijet uključili njihovi roditelji i na taj način počeli zarađivati. Kako bi se djecu zaštitilo od izrazito ambicioznih roditelja i spriječilo iskorištavanje djece, neke države već su donijele ili planiraju donijeti zakon koji će onemogućiti roditeljima ostvarivanje zarade iskorištavanjem vlastite djece.
U sklopu Dana medijske pismenosti upoznajemo svijet influencera i njihovih followera
Budući je medijska pismenost jedna od ključnih vještina za život u 21. stoljeću, u obilježavanje Dana medijske pismenosti uključili su se i sudionici eTwinning projekta “The green changemakers” koji su u svojim školama/državama organizirali i održali sate medijske pismenosti s djecom i mladima.
Projekcija i analiza filma “Influencerica”
Agencija za elektroničke medije, Unicef, Hrvatski filmski savez i Zagreb film festival pozivaju srednjoškolske nastavnike da prijave svoje razrede i s učenicima dođu na projekciju filma ‘Influencerica’, koja će se održati u petak, 6. svibnja 2022. godine, u kinu Tuškanac, u sklopu 5. Dana medijske pismenosti.
Influencer ≠ uzor: prijedlog radionice i dodatnih aktivnosti za učenike
“Influenceri i mi” tema je filmskog natječaja za djecu i mlade koji se održava u sklopu 5. Dana medijske pismenosti. Nastavnici koji žele svoje učenike potaknuti na sudjelovanje u ovom natječaju, ali i svi oni koji neovisno o tome žele u učionici posvetiti pažnju ovoj aktualnoj i važnoj temi, mogu provesti radionicu o influencerima i uzorima iz naših edukativnih materijala “Digitalni mediji i mentalno zdravlje“.
Tko su bili “influenceri” prije društvenih mreža?
Iz radnog priručnika za nastavnike i roditelje učenika osnovnih i srednjih škola “Influenceri i njihova uloga u životima djece i mladih“, koji su Agencija za elektroničke medije i UNICEF objavili u sklopu 4. Dana medijske pismenosti, prenosimo vam prijedlog radionice u kojoj ćete definirati pojam influencera te s učenicima istražiti tko su bili influenceri prije pojave društvenih mreža.
Djeca kao influenceri
Među najpoznatijim svjetskim influencerima nalaze se i maloljetnici, pa čak i djeca predškolske i rane školske dobi. Mnoge od njih u virtualni su svijet uključili njihovi roditelji i na taj način počeli zarađivati.
Influenceri i mi: Filmski natječaj u sklopu 5. Dana medijske pismenosti
Tema filmskog natječaja koji i ove godine u sklopu Dana medijske pismenosti organiziraju Agencija za elektroničke medije, Unicef i Hrvatski filmski savez su influenceri i njihov utjecaj na djecu i mlade. Osnovnoškolci i srednjoškolci svoje radove mogu prijaviti do 15. travnja 2022. godine.