prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
Inkluzija
Inkluzija u Portugalu

Inkluzija u Portugalu

Iskustva dosadašnjih nekoliko Erasmus+ mobilnosti u području inkluzije učenika s teškoćama u razvoju i kreativnosti u nastavi, u kojima sam sudjelovala kao stručna suradnica psihologinja iz Osnovne škole Pantovčak u Zagrebu, bila su vrlo korisna i kao takva iznimno su vrijedna za širenje horizonata i stjecanje profesionalnih kompetencija i humanih vrijednosti.

U mala srca stane puno dobrote

U mala srca stane puno dobrote

Svako dijete ima pravo na obrazovanje. Kod nas i u svijetu već je duži niz godina trend integracija i inkluzija učenika s teškoćama u razvoju. Proširuje se broj djece koja trebaju podršku u odgoju i obrazovanju. Mali doprinos inkluzivnom obrazovanju dali su i učenici 5. i 6. razreda Osnovne škole Pavla Belasa te sedam učitelja škole sudjelujući u međunarodnom eTwinning projektu “A small heart can hold a lot of kindness”.

Inkluzija u Portugalu

Na radionici Hrvatske knjižnice za slijepe

Industrijska strojarska škola akreditirana je ustanova za provedbu Erasmus+ programa koji provodi od 2018. godine uz vodstvo ravnatelja Nenada Pavlinića i koordinatorice programa Meri Ružević.

Inkluzija u Portugalu

Sudjelovanje na konferenciji „Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju“

U sklopu sekcije Obrazovanje, nastavnice vukovarske gimnazije Sanja Matičić i Sanja Pavlović Šijanović, održale su izlaganje pod nazivom „Empatija, druga riječ za inkluziju“ i predstavile aktivnosti i rezultate aktivnosti kojima se ističe ključna uloga empatije u ostvarivanju istinske inkluzije te prijedloge kako umjetnost, kultura, sport i slobodno vrijeme mogu poslužiti kao sredstvo za promicanje inkluzije i pružanje podrške djeci s teškoćama.

Nastavnik ukorak s vremenom

Nastavnik ukorak s vremenom

Suvremeni nastavnik se može interpretirati na različite načine, ali općenito se pod tim pojmom podrazumijeva nastavnik koji koristi moderne tehnologije, metode i pristupe u svom radu, kako bi poboljšao učenje svojih učenika. To može uključivati korištenje različitih metoda i tehnika, digitalnih alata i aplikacija, te prilagođavanje nastavnih sadržaja individualnim potrebama i stilovima učenja svojih učenika.