Članak donosi neke od strategija koje razrednici mogu koristiti kako bi unaprijedili rad s učenicima u inkluzivnom razredu. Individualizirani pristup učenicima uključuje oblikovanje...

Članak donosi neke od strategija koje razrednici mogu koristiti kako bi unaprijedili rad s učenicima u inkluzivnom razredu. Individualizirani pristup učenicima uključuje oblikovanje...
Doba u kojem su udžbenici i tradicionalna predavanja dominirali u akademskom svijetu postupno se pretvara u područje koje je s napretkom tehnologije obogaćeno audio knjigama.
Kako bi učenike upoznale s pomoćnim tehnologijama, nastavnice Sanda Šutalo i Sanja Pavlović Šijanović iz Gimnazije Vukovar, pripremile su e-Knjigu Pristupačnost digitalne tehnologije osobama s posebnim potrebama koja učenicima omogućuje stjecanje znanja o pomoćnoj tehnologiji i sadržajima te potiče razvoj empatije i razumijevanje za različite načine učenja.
U sklopu događanja 4. Dani medijske pismenosti koji se održavaju u organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku i pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i Ministarstva znanosti i obrazovanja, učenici vukovarske gimnazije i Tehničke škole Karlovac u zajedničkom projektu predstavili su pomoćne tehnologije i prilagođene digitalne sadržaje koji djeci s teškoćama u razvoju omogućavaju kvalitetnije i inkluzivnije obrazovanje.